SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Peter Ampe: "Ik vind de go to market van een doorsnee Romeinse keizer meestal interessanter dan een marketingboek"

Zondag 3 Juni 2018


Peter Ampe:
Dit jaar telt de jury van de Effie Awards drie nieuwe rekruten, onder wie Peter Ampe, Creative Partner bij FamousGrey. Lydia Desloover, Effie-Directrice de l'Effie, vroeg hem naar zijn inspiratiebronnen.
 
Wat is voor jou het beste marketingboek?
Ik lees veel boeken, maar geen marketingboeken. Ik vind de go to market van een doorsnee Romeinse keizer meestal interessanter dan een marketingboek.
 
Wat is voor jou de beste marketingblog?
Mijn bookmarks bevatten vooral aanverwante inspiratiebronnen. Ofwel spelen die in op technology (The Verge), business (Business Insider) of ideeën uit andere sectoren (Dezeen). Fast Company combineert als enige blog zowel business, technologie als ideeën.
 
Wat is voor jou de beste marketinginformatiebron?
Mijn beste marketinginformatiebron is de feedback van de sales verantwoordelijke bij elke klant.
 
Wat is jouw professioneel motto?
NEVER SETTLE. In tegenstelling tot wat de meesten wellicht vermoeden, slaat dit niet op mijn drang naar perfectie. Het is een omarming van verandering. Je moet even snel blijven veranderen als de wereld rondom je. Of sneller, als dat kan. Je moet leren. Bijleren. Afleren. En weer opnieuw leren.
 
Ter herinnering, de Effie Awards Ceremony 2018 vindt plaats op 27 september. Save the date!



ARCHIVE / CREATIONS






INTERVIEW

Dominique Fontignies (FCA Group):

Dominique Fontignies (FCA Group): "Door onze influencer marketingstrategie kunnen we ons tot een jongere doelgroep van mannen en vrouwen tussen 18 en 35 richten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier