Fr

CREATIONS

Peter Ampe: "Ik vind de go to market van een doorsnee Romeinse keizer meestal interessanter dan een marketingboek"

Zondag 3 Juni 2018

Peter Ampe:

Dit jaar telt de jury van de Effie Awards drie nieuwe rekruten, onder wie Peter Ampe, Creative Partner bij FamousGrey. Lydia Desloover, Effie-Directrice de l'Effie, vroeg hem naar zijn inspiratiebronnen.
 
Wat is voor jou het beste marketingboek?
Ik lees veel boeken, maar geen marketingboeken. Ik vind de go to market van een doorsnee Romeinse keizer meestal interessanter dan een marketingboek.
 
Wat is voor jou de beste marketingblog?
Mijn bookmarks bevatten vooral aanverwante inspiratiebronnen. Ofwel spelen die in op technology (The Verge), business (Business Insider) of ideeën uit andere sectoren (Dezeen). Fast Company combineert als enige blog zowel business, technologie als ideeën.
 
Wat is voor jou de beste marketinginformatiebron?
Mijn beste marketinginformatiebron is de feedback van de sales verantwoordelijke bij elke klant.
 
Wat is jouw professioneel motto?
NEVER SETTLE. In tegenstelling tot wat de meesten wellicht vermoeden, slaat dit niet op mijn drang naar perfectie. Het is een omarming van verandering. Je moet even snel blijven veranderen als de wereld rondom je. Of sneller, als dat kan. Je moet leren. Bijleren. Afleren. En weer opnieuw leren.
 
Ter herinnering, de Effie Awards Ceremony 2018 vindt plaats op 27 september. Save the date!

Archief / CREATIONS