SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Danone kiest GroupM voor zijn mediastrategie in Europa

Vrijdag 15 November 2013


Danone kiest GroupM voor zijn mediastrategie in Europa
Na een pitch die in mei dit jaar van start ging in 24 Europese landen, besloot de groep Danone het geheel van de media-activiteiten voor zijn vier activiteitensectoren in Europa toe te vertrouwen aan een enkele partner. Dat werd GroupM. Met deze keuze wil de groep een nieuw mediamodel ontwikkelen dat gebaseerd is op het engagement van zijn consumenten rond zijn merken. Deze multimediaal geïnspireerde keuze bedeelt een belangrijke plaats toe aan de digitale aspecten en moet de merken in staat stellen een doelgerichtere communicatie te hanteren. De budgetten waren tot dusver verdeeld over de WPP-bureaus, Havas Media en Carat. Voortaan zou Maxus in ons land moeten instaan voor de budgetten. 

 
 

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / AGENCIES - MEDIA

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier