SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Danone kiest GroupM voor zijn mediastrategie in Europa

Vrijdag 15 November 2013


Danone kiest GroupM voor zijn mediastrategie in Europa
Na een pitch die in mei dit jaar van start ging in 24 Europese landen, besloot de groep Danone het geheel van de media-activiteiten voor zijn vier activiteitensectoren in Europa toe te vertrouwen aan een enkele partner. Dat werd GroupM. Met deze keuze wil de groep een nieuw mediamodel ontwikkelen dat gebaseerd is op het engagement van zijn consumenten rond zijn merken. Deze multimediaal geïnspireerde keuze bedeelt een belangrijke plaats toe aan de digitale aspecten en moet de merken in staat stellen een doelgerichtere communicatie te hanteren. De budgetten waren tot dusver verdeeld over de WPP-bureaus, Havas Media en Carat. Voortaan zou Maxus in ons land moeten instaan voor de budgetten. 

 
 



ARCHIVE / AGENCIES - MEDIA

JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier