SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Danone kiest GroupM voor zijn mediastrategie in Europa

Vrijdag 15 November 2013


Danone kiest GroupM voor zijn mediastrategie in Europa
Na een pitch die in mei dit jaar van start ging in 24 Europese landen, besloot de groep Danone het geheel van de media-activiteiten voor zijn vier activiteitensectoren in Europa toe te vertrouwen aan een enkele partner. Dat werd GroupM. Met deze keuze wil de groep een nieuw mediamodel ontwikkelen dat gebaseerd is op het engagement van zijn consumenten rond zijn merken. Deze multimediaal geïnspireerde keuze bedeelt een belangrijke plaats toe aan de digitale aspecten en moet de merken in staat stellen een doelgerichtere communicatie te hanteren. De budgetten waren tot dusver verdeeld over de WPP-bureaus, Havas Media en Carat. Voortaan zou Maxus in ons land moeten instaan voor de budgetten. 

 
 



ARCHIVE / AGENCIES - MEDIA

JOBS


INTERVIEW

Christophe Vog en Pierre Gilbert (Eponym):

Christophe Vog en Pierre Gilbert (Eponym): "Vanuit live vertrekken om je strategie uit te werken"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier