SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Danone kiest GroupM voor zijn mediastrategie in Europa

Vrijdag 15 November 2013


Danone kiest GroupM voor zijn mediastrategie in Europa
Na een pitch die in mei dit jaar van start ging in 24 Europese landen, besloot de groep Danone het geheel van de media-activiteiten voor zijn vier activiteitensectoren in Europa toe te vertrouwen aan een enkele partner. Dat werd GroupM. Met deze keuze wil de groep een nieuw mediamodel ontwikkelen dat gebaseerd is op het engagement van zijn consumenten rond zijn merken. Deze multimediaal geïnspireerde keuze bedeelt een belangrijke plaats toe aan de digitale aspecten en moet de merken in staat stellen een doelgerichtere communicatie te hanteren. De budgetten waren tot dusver verdeeld over de WPP-bureaus, Havas Media en Carat. Voortaan zou Maxus in ons land moeten instaan voor de budgetten. 

 
 



ARCHIVE / AGENCIES - MEDIA

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier