SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Danone kiest GroupM voor zijn mediastrategie in Europa

Vrijdag 15 November 2013


Danone kiest GroupM voor zijn mediastrategie in Europa
Na een pitch die in mei dit jaar van start ging in 24 Europese landen, besloot de groep Danone het geheel van de media-activiteiten voor zijn vier activiteitensectoren in Europa toe te vertrouwen aan een enkele partner. Dat werd GroupM. Met deze keuze wil de groep een nieuw mediamodel ontwikkelen dat gebaseerd is op het engagement van zijn consumenten rond zijn merken. Deze multimediaal geïnspireerde keuze bedeelt een belangrijke plaats toe aan de digitale aspecten en moet de merken in staat stellen een doelgerichtere communicatie te hanteren. De budgetten waren tot dusver verdeeld over de WPP-bureaus, Havas Media en Carat. Voortaan zou Maxus in ons land moeten instaan voor de budgetten. 

 
 



ARCHIVE / AGENCIES - MEDIA

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Waarom Google adverteerders en YouTubers dichter bij elkaar wil brengen  


Platformen als Instagram, Snapchat en YouTube hebben de spelregels van influencer marketing de voorbije jaren grondig door elkaar geschud. Ook gewone meisjes en jongens kunnen dankzij die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier