SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

9 op 10 Belgen leest elke week reclamefolders

Dinsdag 15 Mei 2018


9 op 10 Belgen leest elke week reclamefolders

Uit het jaarlijkse onderzoek dat profacts in opdracht van BD myShopi voert bij 1000 respondenten in heel België, blijkt dat Belgen vandaag nog steeds gehecht zijn aan de gratis reclamefolders die we in onze brievenbus krijgen. Negen op tien leest ze zelfs wekelijks en spendeert er gemiddeld 20 minuten aan. Dat doen ze om inspiratie op te doen, maar ook omdat folders hen helpen bij hun aankopen. 3 op de 5 Belgische consumenten gebruiken reclamefolders om prijzen te vergelijken. Daarnaast gaan 7 op de 10 actief op zoek naar aanbiedingen en zoeken ongeveer 2 op 5 gerichte informatie over bepaalde producten. Een derde van onze landgenoten leest uitsluitend papieren folders, maar de digitale folders op desktop, smartphone en tablet winnen terrein. Iets meer dan de helft leest beide. Opvallend: slechts 3% gaat volledig “papierloos”.
 
Meer info over de resultaten krijg je hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier