SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Mieke Berendsen verlaat Gazet van Antwerpen

Dinsdag 5 November 2013


Mieke Berendsen die bij Gazet van Antwerpen directeur was van de redactie en van de marketingafdeling, verlaat de krant. Dat besluit nam ze zelf, nadat duidelijk werd dat haar functie niet meer voorkomt in het nieuwe organogram van het spiksplinternieuwe Mediahuis, ontstaan uit de fusie tussen Corelio en Concentra. Voor Berendsen op 1 juli 2010 bij Gava aan de slag ging, werkte ze onder andere bij IP, de VRT en Magnet, de voormalige reclameregie van De Persgroep. Haar vertrek zou het eerste in een lange rij kunnen betekenen.
 

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier