SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Mieke Berendsen verlaat Gazet van Antwerpen

Dinsdag 5 November 2013


Mieke Berendsen die bij Gazet van Antwerpen directeur was van de redactie en van de marketingafdeling, verlaat de krant. Dat besluit nam ze zelf, nadat duidelijk werd dat haar functie niet meer voorkomt in het nieuwe organogram van het spiksplinternieuwe Mediahuis, ontstaan uit de fusie tussen Corelio en Concentra. Voor Berendsen op 1 juli 2010 bij Gava aan de slag ging, werkte ze onder andere bij IP, de VRT en Magnet, de voormalige reclameregie van De Persgroep. Haar vertrek zou het eerste in een lange rij kunnen betekenen.
 

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier