SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: hoe Europees zijn de Belgen in de film?

Vrijdag 11 Mei 2018


Seen from Space: hoe Europees zijn de Belgen in de film?
Net zoals de andere inwoners van de 28 Europese lidstaten is de Belgische hitparade van de vaakst bekeken films zeer Amerikaans gericht. Volgens het European Audiovisual Observatory is de enige Europese film op dit podium de spectaculaire prent Dunkirk. Natuurlijk bevat de top tien van de vaakst bekeken films in België in 2017 veel dezelfde namen als bij de buurlanden, maar niet altijd op dezelfde plaatsen (Dunkirk is wat dat betreft een uitzondering, hij staat in beide gevallen op negen). Wie vindt dat Hollywood veel sequels maakt, heeft gelijk: er staan er nogal wat in de rangschikking (Fast & Furious, Star Wars, Fifty shades, etc). Ook in België was de meest bekeken film in 2017 een sequel: ‘FC De Kampioenen n° 3’. Maar met iets minder dan 310.000 toeschouwers, staat hij ver achter de kopgroep…



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier