SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

VMMA wordt Medialaan in 2014

Dinsdag 12 November 2013


De Vlaamse Media Maatschappij (VMMa), het moederbedrijf van televisiezenders VTM, 2BE, Vitaya, VTMKZOOM en JIM en van radiozenders Q-music en JOE fm, krijgt een nieuwe naam. Vanaf begin 2014 zal VMMa ‘MEDIALAAN’ heten, met als baseline ‘Maak het mee’. De naam verwijst natuurlijk naar de fysieke plaats waar het bedrijf gevestigd is, maar “is vooral ook een symbolische plaats: Medialaan is een laan waar leuke huizen staan. Huizen waarin radio en tv gemaakt worden die allemaal in het hoofd en hart van de Vlaming wonen. MEDIALAAN is een wereld waar talent en ideeën elkaar versterken. De baseline ‘Maak het Mee’ geldt voor kijkers en luisteraars die onze merken beleven, medewerkers die onze merken letterlijk mee maken en alle mogelijke partners die betrokken zijn bij ons verhaal”, aldus CCO Erwin Deckers. Het nieuwe logo van de groep werd gerealiseerd door Flexus en Today Design.



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

Jason Romeyko (Serviceplan):

Jason Romeyko (Serviceplan): "Merken worden niet gemaakt door bureaus, maar door consumenten via hun conversaties"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier