SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

VMMA wordt Medialaan in 2014

Dinsdag 12 November 2013


De Vlaamse Media Maatschappij (VMMa), het moederbedrijf van televisiezenders VTM, 2BE, Vitaya, VTMKZOOM en JIM en van radiozenders Q-music en JOE fm, krijgt een nieuwe naam. Vanaf begin 2014 zal VMMa ‘MEDIALAAN’ heten, met als baseline ‘Maak het mee’. De naam verwijst natuurlijk naar de fysieke plaats waar het bedrijf gevestigd is, maar “is vooral ook een symbolische plaats: Medialaan is een laan waar leuke huizen staan. Huizen waarin radio en tv gemaakt worden die allemaal in het hoofd en hart van de Vlaming wonen. MEDIALAAN is een wereld waar talent en ideeën elkaar versterken. De baseline ‘Maak het Mee’ geldt voor kijkers en luisteraars die onze merken beleven, medewerkers die onze merken letterlijk mee maken en alle mogelijke partners die betrokken zijn bij ons verhaal”, aldus CCO Erwin Deckers. Het nieuwe logo van de groep werd gerealiseerd door Flexus en Today Design.



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus