SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

VMMA wordt Medialaan in 2014

Dinsdag 12 November 2013


De Vlaamse Media Maatschappij (VMMa), het moederbedrijf van televisiezenders VTM, 2BE, Vitaya, VTMKZOOM en JIM en van radiozenders Q-music en JOE fm, krijgt een nieuwe naam. Vanaf begin 2014 zal VMMa ‘MEDIALAAN’ heten, met als baseline ‘Maak het mee’. De naam verwijst natuurlijk naar de fysieke plaats waar het bedrijf gevestigd is, maar “is vooral ook een symbolische plaats: Medialaan is een laan waar leuke huizen staan. Huizen waarin radio en tv gemaakt worden die allemaal in het hoofd en hart van de Vlaming wonen. MEDIALAAN is een wereld waar talent en ideeën elkaar versterken. De baseline ‘Maak het Mee’ geldt voor kijkers en luisteraars die onze merken beleven, medewerkers die onze merken letterlijk mee maken en alle mogelijke partners die betrokken zijn bij ons verhaal”, aldus CCO Erwin Deckers. Het nieuwe logo van de groep werd gerealiseerd door Flexus en Today Design.



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier