SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Havas zakt met 3%

Dinsdag 12 November 2013


De Franse reclamegroep Havas heeft aangekondigd dat zijn omzet voor het derde trimester met 3% gedaald is tot 411 miljoen euro (in lopende resultaten). De daling is te wijten aan krimpende activiteiten in de Verenigde Staten. In organische cijfers daarentegen groeit de omzet met 1,2%, tegenover +1,7% tijdens het tweede trimester. Volgens CEO David Jones “zou de business in de States slap en zelfs licht negatief blijven tijdens het laatste trimester”. In 2014 voorziet Havas wel opnieuw groei in deze regio. In Europa boekte Havas een groei van 2,7%. Tijdens de negen eerste maanden van het haar bedroeg de omzet 1,24 miljard euro, tegenover 1,25 miljard een jaar eerder.



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier