SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Havas zakt met 3%

Dinsdag 12 November 2013


De Franse reclamegroep Havas heeft aangekondigd dat zijn omzet voor het derde trimester met 3% gedaald is tot 411 miljoen euro (in lopende resultaten). De daling is te wijten aan krimpende activiteiten in de Verenigde Staten. In organische cijfers daarentegen groeit de omzet met 1,2%, tegenover +1,7% tijdens het tweede trimester. Volgens CEO David Jones “zou de business in de States slap en zelfs licht negatief blijven tijdens het laatste trimester”. In 2014 voorziet Havas wel opnieuw groei in deze regio. In Europa boekte Havas een groei van 2,7%. Tijdens de negen eerste maanden van het haar bedroeg de omzet 1,24 miljard euro, tegenover 1,25 miljard een jaar eerder.



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS


INTERVIEW



"Ik ben trouw gebleven aan mijn favorieten", Frédéric Zouag (Agency MManager 2017)



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier