SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Havas zakt met 3%

Dinsdag 12 November 2013


De Franse reclamegroep Havas heeft aangekondigd dat zijn omzet voor het derde trimester met 3% gedaald is tot 411 miljoen euro (in lopende resultaten). De daling is te wijten aan krimpende activiteiten in de Verenigde Staten. In organische cijfers daarentegen groeit de omzet met 1,2%, tegenover +1,7% tijdens het tweede trimester. Volgens CEO David Jones “zou de business in de States slap en zelfs licht negatief blijven tijdens het laatste trimester”. In 2014 voorziet Havas wel opnieuw groei in deze regio. In Europa boekte Havas een groei van 2,7%. Tijdens de negen eerste maanden van het haar bedroeg de omzet 1,24 miljard euro, tegenover 1,25 miljard een jaar eerder.



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier