SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Havas zakt met 3%

Dinsdag 12 November 2013


De Franse reclamegroep Havas heeft aangekondigd dat zijn omzet voor het derde trimester met 3% gedaald is tot 411 miljoen euro (in lopende resultaten). De daling is te wijten aan krimpende activiteiten in de Verenigde Staten. In organische cijfers daarentegen groeit de omzet met 1,2%, tegenover +1,7% tijdens het tweede trimester. Volgens CEO David Jones “zou de business in de States slap en zelfs licht negatief blijven tijdens het laatste trimester”. In 2014 voorziet Havas wel opnieuw groei in deze regio. In Europa boekte Havas een groei van 2,7%. Tijdens de negen eerste maanden van het haar bedroeg de omzet 1,24 miljard euro, tegenover 1,25 miljard een jaar eerder.



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS


INTERVIEW

Pascal Van Laere (Head of YouTube Strategy & Operations North-Europe) over de trends in online video in 2017

Pascal Van Laere (Head of YouTube Strategy & Operations North-Europe) over de trends in online video in 2017



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus