SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Facebook geeft zijn ‘duim’ een nieuwe look

Dinsdag 12 November 2013


De ‘like’ button van Facebook – die in 2009 geïntroduceerd werd – krijgt een ander design. De beroemde duim wordt vervangen door een rechthoekig vakje met een ‘F’ en het woord ‘Like’. Ook de ‘share’ button verandert van uitzicht. Het sociale netwerk wil een model dat het mogelijk maakt beide buttons te koppelen, in de hoop dat de websites deze optie zullen kiezen. Met de ‘like’ functie kun je een artikel automatisch posten op je timeline; via de ‘share’ functie kun je commentaar toevoegen alvorens de link te delen. Toch verdwijnt de beroemde duim niet volledig: er is een dialoogvenster voorzien waar je via de duim kunt zien hoeveel likes je posts opleveren.



ARCHIVE / MEDIA - ONLINE

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier