SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Facebook geeft zijn ‘duim’ een nieuwe look

Dinsdag 12 November 2013


De ‘like’ button van Facebook – die in 2009 geïntroduceerd werd – krijgt een ander design. De beroemde duim wordt vervangen door een rechthoekig vakje met een ‘F’ en het woord ‘Like’. Ook de ‘share’ button verandert van uitzicht. Het sociale netwerk wil een model dat het mogelijk maakt beide buttons te koppelen, in de hoop dat de websites deze optie zullen kiezen. Met de ‘like’ functie kun je een artikel automatisch posten op je timeline; via de ‘share’ functie kun je commentaar toevoegen alvorens de link te delen. Toch verdwijnt de beroemde duim niet volledig: er is een dialoogvenster voorzien waar je via de duim kunt zien hoeveel likes je posts opleveren.

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / MEDIA - ONLINE

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier