SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

TV Mag Six Pack: IP en dPA op volle kracht

Donderdag 14 November 2013


IP en De Persgroep Advertising voegen hun portefeuille van televisieweekbladen samen in een nieuwe nationale package die TV Mag Sixpack heet. Daarin zitten dus Ciné Télé Revue, Dag Allemaal, TV Familie, Telepro, Télé Star en Primo. Het aanbod wordt gepresenteerd als het krachtigste en meest selectieve op de VVA’s. het bereikt wekelijks meer dan een Belg op twee en is gebaseerd op vier inlassingen gespreid over twee maanden in de zes titels. Commerciële doelgroep: FMCG en retail. “Er bestond al een CTR - Dag Allemaal aanbod, zoals er een Top Santé - Goed Gevoel aanbod is, maar hier is het echt de bedoeling kracht aan te bieden, gebalde kracht, want we denken dat de televisiepers echt de nadruk moet leggen op wat zijn kracht maakt, nu nog steeds, ondanks de dalende bereikcijfers” aldus Theo Moormann, directeur van IP Press. “Het is trouwens het krachtigste aanbod op de markt, wat de VVA’s betreft en alle media samen”. De lancering wordt ondersteund door een b2b campagne van Secondfloor.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT

JOBS


INTERVIEW

Het woord van de Cannes PR-jury: Annick Boyen (Weber Shandwick)

Het woord van de Cannes PR-jury: Annick Boyen (Weber Shandwick)



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier