SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

TV Mag Six Pack: IP en dPA op volle kracht

Donderdag 14 November 2013


IP en De Persgroep Advertising voegen hun portefeuille van televisieweekbladen samen in een nieuwe nationale package die TV Mag Sixpack heet. Daarin zitten dus Ciné Télé Revue, Dag Allemaal, TV Familie, Telepro, Télé Star en Primo. Het aanbod wordt gepresenteerd als het krachtigste en meest selectieve op de VVA’s. het bereikt wekelijks meer dan een Belg op twee en is gebaseerd op vier inlassingen gespreid over twee maanden in de zes titels. Commerciële doelgroep: FMCG en retail. “Er bestond al een CTR - Dag Allemaal aanbod, zoals er een Top Santé - Goed Gevoel aanbod is, maar hier is het echt de bedoeling kracht aan te bieden, gebalde kracht, want we denken dat de televisiepers echt de nadruk moet leggen op wat zijn kracht maakt, nu nog steeds, ondanks de dalende bereikcijfers” aldus Theo Moormann, directeur van IP Press. “Het is trouwens het krachtigste aanbod op de markt, wat de VVA’s betreft en alle media samen”. De lancering wordt ondersteund door een b2b campagne van Secondfloor.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privcacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier