SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

TV Mag Six Pack: IP en dPA op volle kracht

Donderdag 14 November 2013


IP en De Persgroep Advertising voegen hun portefeuille van televisieweekbladen samen in een nieuwe nationale package die TV Mag Sixpack heet. Daarin zitten dus Ciné Télé Revue, Dag Allemaal, TV Familie, Telepro, Télé Star en Primo. Het aanbod wordt gepresenteerd als het krachtigste en meest selectieve op de VVA’s. het bereikt wekelijks meer dan een Belg op twee en is gebaseerd op vier inlassingen gespreid over twee maanden in de zes titels. Commerciële doelgroep: FMCG en retail. “Er bestond al een CTR - Dag Allemaal aanbod, zoals er een Top Santé - Goed Gevoel aanbod is, maar hier is het echt de bedoeling kracht aan te bieden, gebalde kracht, want we denken dat de televisiepers echt de nadruk moet leggen op wat zijn kracht maakt, nu nog steeds, ondanks de dalende bereikcijfers” aldus Theo Moormann, directeur van IP Press. “Het is trouwens het krachtigste aanbod op de markt, wat de VVA’s betreft en alle media samen”. De lancering wordt ondersteund door een b2b campagne van Secondfloor.

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / MEDIA - PRINT

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier