SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

TV Mag Six Pack: IP en dPA op volle kracht

Donderdag 14 November 2013


IP en De Persgroep Advertising voegen hun portefeuille van televisieweekbladen samen in een nieuwe nationale package die TV Mag Sixpack heet. Daarin zitten dus Ciné Télé Revue, Dag Allemaal, TV Familie, Telepro, Télé Star en Primo. Het aanbod wordt gepresenteerd als het krachtigste en meest selectieve op de VVA’s. het bereikt wekelijks meer dan een Belg op twee en is gebaseerd op vier inlassingen gespreid over twee maanden in de zes titels. Commerciële doelgroep: FMCG en retail. “Er bestond al een CTR - Dag Allemaal aanbod, zoals er een Top Santé - Goed Gevoel aanbod is, maar hier is het echt de bedoeling kracht aan te bieden, gebalde kracht, want we denken dat de televisiepers echt de nadruk moet leggen op wat zijn kracht maakt, nu nog steeds, ondanks de dalende bereikcijfers” aldus Theo Moormann, directeur van IP Press. “Het is trouwens het krachtigste aanbod op de markt, wat de VVA’s betreft en alle media samen”. De lancering wordt ondersteund door een b2b campagne van Secondfloor.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT

JOBS


INTERVIEW

Birgitta De Smet (Transfer):

Birgitta De Smet (Transfer): "Ik ben ervan overtuigd dat tv en video eersterangs media zullen blijven"



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier