SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Disney 's werelds waardevolste mediamerk van het jaar

Zondag 18 Februari 2018


Disney 's werelds waardevolste mediamerk van het jaar
Volgens de jaarlijkse Brand Finance Media 25 league blijft Disney ook in 2017 het waardevolste mediamerk. Ondanks een daling met 5% in 2017 is de entertainment gigant nog steeds goed voor een waarde van 32,6 miljard dollar. Tegelijk behaalde het merk een AAA+ brand rating en een Brand Strenght Index Score van 92,3, waardoor het meteen ook ’s werelds sterkste merk blijkt, gezien over alle categorieën samen.
 
De tweede en de derde plaats vielen ook te beurt aan Amerikaanse merken, meer bepaald aan Fox (met een geschatte waarde van 17 miljard dollar) en NBC (geschatte waarde: 14,9 miljard dollar). De Amerikanen nemen overigens acht plaatsen in de top tien voor hun rekening en hun gezamenlijke waarde vertegenwoordigt 86% van het totaal.
 
Met een groei van 41% tot een waarde van 2,4 miljard dollar is Canal+ dit jaar het snelst groeiende merk in de ranking.
 
Je ontdekt de volledige rangschikking en methodologie van de Brand Finance Media 25 league table hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier