SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: NRS-bioscoopbereik, stabiliteit troef

Zondag 29 Oktober 2017


Seen from Space: NRS-bioscoopbereik, stabiliteit troef
In de loop der jaren blijft de bioscoopbereikstudie verbonden met de field van het personderzoek en zijn ± 10.000 face-to-face interviews op jaarbasis. Deze enquête wordt ook gekenmerkt door een zeer grote constantheid in de (zeer korte) vragenlijst. De stabiliteit zou inspirerend kunnen werken, want ook het resultaat is zeer standvastig: een weekbereik dat schommelt tussen 500 en 600.000 individuen, en een totale penetratie van 46 tot 48% (dit jaar iets meer). De mediacurrency – de wekelijkse reach – kan ook prat gaan op een bijzonder constant profiel: de gemiddelde bioscoopganger is een jonge dertiger (sinds 2011 is hij net geen drie jaar ouder geworden) die tot de betere bevolkingsklassen behoort (‘3.7’, om precies te zijn, een waarde die berekend wordt en zich tussen de hogere sociale groepen 3 en 4 bevindt).



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier