SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: NRS-bioscoopbereik, stabiliteit troef

Zondag 29 Oktober 2017


Seen from Space: NRS-bioscoopbereik, stabiliteit troef
In de loop der jaren blijft de bioscoopbereikstudie verbonden met de field van het personderzoek en zijn ± 10.000 face-to-face interviews op jaarbasis. Deze enquête wordt ook gekenmerkt door een zeer grote constantheid in de (zeer korte) vragenlijst. De stabiliteit zou inspirerend kunnen werken, want ook het resultaat is zeer standvastig: een weekbereik dat schommelt tussen 500 en 600.000 individuen, en een totale penetratie van 46 tot 48% (dit jaar iets meer). De mediacurrency – de wekelijkse reach – kan ook prat gaan op een bijzonder constant profiel: de gemiddelde bioscoopganger is een jonge dertiger (sinds 2011 is hij net geen drie jaar ouder geworden) die tot de betere bevolkingsklassen behoort (‘3.7’, om precies te zijn, een waarde die berekend wordt en zich tussen de hogere sociale groepen 3 en 4 bevindt).



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier