SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Podcasters en radiofielen

Zondag 1 Oktober 2017


Seen from Space: Podcasters en radiofielen
Traditioneel ligt de hoeveelheid beluisterde podcasts die aan Franstalige zijde verklaard wordt beduidend hoger aan Franstalige dan aan Nederlandstalige zijde. Dat blijkt ook uit de radiocijfers van het eerste semester 2017 (gemiddelde van de golven 1 en 2). Toch is de top van de podcasts volgens iTunes vrij gemengd wat de taal betreft (met inbegrip van Engelstalige programma’s). De proportie tussen Frans- en Nederlandstalige uitzendingen zijn evenwichtiger als we de podcasts en uitgesteld luisteren via webradio samenvoegen (een penetratie van 6 versus 8%) om het samen te vatten). Wat ook opvalt, is de specificiteit van de radio: op televisie zijn diegenen die vaak uitgesteld kijken eerder light consumers van de buis. Op de radio daarentegen zijn diegenen die podcastst of uitgesteld luisteren, eerder frequente radioconsumenten. Hun totale radioluisterduur ligt inderdaad meerdere minuten hoger dan bij de gemiddelde bevolking.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Karl Gilis (AGConsult): Facebook balanceert op randje van ethisch aanvaardbaar digital persuasion design

Karl Gilis (AGConsult): Facebook balanceert op randje van ethisch aanvaardbaar digital persuasion design



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier