SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Rumour has it, door Damien Lemaire (MM)

Zondag 1 Oktober 2017


Rumour has it, door Damien Lemaire (MM)
Je hebt het vast al gehoord, van dinges die weggaat bij je-weet-wel om de job van huppeldepup over te nemen. En hoe-heet-ie-ook-weer die nochtans op een goudmijn zat, ja die houdt het ook voor bekeken. Dat wist je al, toch? Zoals altijd, als ons een scoop ter ore komt, is hij meestal al belegen, nadat hij als een lopend vuurtje de ronde van de hele markt heeft gedaan (en weer terug), veel sneller dan een geslaagde PR-actie dat ooit zou kunnen bewerkstelligen.
 
Waarom we er dan niks over zeggen? Omdat ons vaak uitdrukkelijk gevraagd wordt onze mond te houden, verdorie. “Mogen we je vragen eventjes geduld te oefenen, je krijgt zeker de info als eerste, beloofd, maar we moeten eerst nog bepaalde mensen op de hoogte brengen.” We vragen ons af wie dat dan wel mogen zijn. Behalve mijn mama, mijn papa, zelfs Yoda, de hond, vragen we ons af wie er nog ingelicht moet worden.
 
Kortom, eens te meer zullen we deze keer geen woord lossen en niets verklappen wat je toch al weet. Voor de rest zul je nog even geduld moeten oefenen. In het beste geval een week, aldus dinges, een maand maximum volgens je-weet-wel. Wat we je ondertussen wel mogen vertellen, staat hieronder, in onze e-news en op mm.be. Maar dat wist je natuurlijk (ook) al.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier