SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Rumour has it, door Damien Lemaire (MM)

Zondag 1 Oktober 2017


Rumour has it, door Damien Lemaire (MM)
Je hebt het vast al gehoord, van dinges die weggaat bij je-weet-wel om de job van huppeldepup over te nemen. En hoe-heet-ie-ook-weer die nochtans op een goudmijn zat, ja die houdt het ook voor bekeken. Dat wist je al, toch? Zoals altijd, als ons een scoop ter ore komt, is hij meestal al belegen, nadat hij als een lopend vuurtje de ronde van de hele markt heeft gedaan (en weer terug), veel sneller dan een geslaagde PR-actie dat ooit zou kunnen bewerkstelligen.
 
Waarom we er dan niks over zeggen? Omdat ons vaak uitdrukkelijk gevraagd wordt onze mond te houden, verdorie. “Mogen we je vragen eventjes geduld te oefenen, je krijgt zeker de info als eerste, beloofd, maar we moeten eerst nog bepaalde mensen op de hoogte brengen.” We vragen ons af wie dat dan wel mogen zijn. Behalve mijn mama, mijn papa, zelfs Yoda, de hond, vragen we ons af wie er nog ingelicht moet worden.
 
Kortom, eens te meer zullen we deze keer geen woord lossen en niets verklappen wat je toch al weet. Voor de rest zul je nog even geduld moeten oefenen. In het beste geval een week, aldus dinges, een maand maximum volgens je-weet-wel. Wat we je ondertussen wel mogen vertellen, staat hieronder, in onze e-news en op mm.be. Maar dat wist je natuurlijk (ook) al.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Hans De Rore:

Hans De Rore: "Mediafin lanceert 'Only Human' garantie"



DOSSIER  



Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Gold Best Multi Channel Campaign + Bronze Best Awareness Campaign
'Dare to play' (LDV United/Special Olympics)
 
Unified Sports is een categorie die meerdere sporten met verschillende regels...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier