SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Luxemburg, dichtbij en vertrouwd

Zondag 24 September 2017


Seen from Space: Luxemburg, dichtbij en vertrouwd
Voor veel Belgen is Luxemburg synoniem voor een kwartier op de snelweg op weg naar hun vakantiebestemming. Je bent er al bijna buiten voor je door hebt dat je binnengereden bent. Toch wonen er meer dan een half miljoen mensen in Luxemburg. Gemiddeld zijn ze eerder gegoed, leven ze in een drie- en zelfs viertalige context (Portugees meegerekend) op de kruising tussen België, Duitsland en Frankrijk. Het medialandschap is er dan ook zeer veelzijdig, zeker in de audiovisuele sector. Achter het krachtige leiderschap van RTL Lëtzebuerg (op tv en op de radio) vechten Franse, Duitse en Portugese televisiezenders voor een plaatsje, net zoals Duits- en Franstalige of Luxemburgse radiostations in de ether. De gemiddelde bereikcurven van tv en radio worden gekenmerkt door een zeer complementair verloop dat nauw aanleunt bij wat we hier in België kennen. Maar ze zijn niet echt spectaculair. Beide media zijn nochtans erg krachtig en bereiken meer dan twee derde van de bevolking (12+) op een gemiddelde dag en meer dan 90% na een week.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier