SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Lorenzo Bown neemt dagelijkse leiding van StoryMe opnieuw in handen

Donderdag 14 September 2017


Lorenzo Bown neemt opnieuw de operationele leiding van het videoproductiehuis StoryMe, op zich. Hij vervangt aldus Jonathan Moerkens die uit de reclamesector kwam (Duval Guillaume, Saatchi & Saatchi) en in maart vorig jaar CEO werd. Zo kon oprichter Bown zich meer focussen op de strategie en uitbouw van het bureau in het buitenland. Onder impuls van Moerkens breidde het team uit van 35 naar 80 medewerkers. Storyme heeft momenteel kantoren in Gent, Brussel en Londen. Het komende jaar staat de opening van zes nieuwe kantoren gepland.  Het plant ook vijftig extra medewerkers aan te werven.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier