SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Bruno Liesse aan het hoofd van Carat

Maandag 10 Maart 2014


Bruno Liesse aan het hoofd van Carat
Na de beslissing van Dentsu Aegis Network en Christine Brone om hun samenwerking te beëindigen, neemt Bruno Liesse de functie van managing director van Carat over. Tot dusver was hij chief marketing officer van de groep waar hij sinds vijftien jaar werkt. In die periode richtte hij er onder andere de Deepblue, de structuur voor strategische planning, op. Daarvoor leidde hij Aegis Expert, het groepsdepartement gespecialiseerd in mediaonderzoek en ondersteuning van de planning. Christine Brone stond aan het hoofd van Carat sinds juni 2012.
 
“Ik kom niet om de fakkel defensief over te nemen na het vertrek van Christine, maar om het bureau meerwaarde te bieden en omdat ik erin geloof, in het vak in zijn geheel”, verklaarde de nieuwe baas van Carat. Hij is van plan de strategische planning te versterken en het inzicht in de consument te verdiepen via een nieuwe structuur: Carat Blue dat in feite “het ingevoerde deel van Deepblue zal worden voor de klanten van Carat”. Verder “is het niet zijn ambitie te vechten om een procent extra marktaandeel te veroveren, maar wel om te proberen praktische en concrete antwoorden te zoeken op de vraag die me bezighoudt: waartoe zullen de Belgische antennes van de internationale mediabureaus binnen dit en vijf jaar nog voor kunnen dienen?”.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier