SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Bruno Liesse aan het hoofd van Carat

Maandag 10 Maart 2014


Bruno Liesse aan het hoofd van Carat
Na de beslissing van Dentsu Aegis Network en Christine Brone om hun samenwerking te beëindigen, neemt Bruno Liesse de functie van managing director van Carat over. Tot dusver was hij chief marketing officer van de groep waar hij sinds vijftien jaar werkt. In die periode richtte hij er onder andere de Deepblue, de structuur voor strategische planning, op. Daarvoor leidde hij Aegis Expert, het groepsdepartement gespecialiseerd in mediaonderzoek en ondersteuning van de planning. Christine Brone stond aan het hoofd van Carat sinds juni 2012.
 
“Ik kom niet om de fakkel defensief over te nemen na het vertrek van Christine, maar om het bureau meerwaarde te bieden en omdat ik erin geloof, in het vak in zijn geheel”, verklaarde de nieuwe baas van Carat. Hij is van plan de strategische planning te versterken en het inzicht in de consument te verdiepen via een nieuwe structuur: Carat Blue dat in feite “het ingevoerde deel van Deepblue zal worden voor de klanten van Carat”. Verder “is het niet zijn ambitie te vechten om een procent extra marktaandeel te veroveren, maar wel om te proberen praktische en concrete antwoorden te zoeken op de vraag die me bezighoudt: waartoe zullen de Belgische antennes van de internationale mediabureaus binnen dit en vijf jaar nog voor kunnen dienen?”.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS




INTERVIEW

Thierry Brynaert (Wavemaker):

Thierry Brynaert (Wavemaker): "Ik ga de nieuwe knowhow van onze bureaus niet zomaar weggeven"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier