SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Bruno Liesse aan het hoofd van Carat

Maandag 10 Maart 2014


Bruno Liesse aan het hoofd van Carat
Na de beslissing van Dentsu Aegis Network en Christine Brone om hun samenwerking te beëindigen, neemt Bruno Liesse de functie van managing director van Carat over. Tot dusver was hij chief marketing officer van de groep waar hij sinds vijftien jaar werkt. In die periode richtte hij er onder andere de Deepblue, de structuur voor strategische planning, op. Daarvoor leidde hij Aegis Expert, het groepsdepartement gespecialiseerd in mediaonderzoek en ondersteuning van de planning. Christine Brone stond aan het hoofd van Carat sinds juni 2012.
 
“Ik kom niet om de fakkel defensief over te nemen na het vertrek van Christine, maar om het bureau meerwaarde te bieden en omdat ik erin geloof, in het vak in zijn geheel”, verklaarde de nieuwe baas van Carat. Hij is van plan de strategische planning te versterken en het inzicht in de consument te verdiepen via een nieuwe structuur: Carat Blue dat in feite “het ingevoerde deel van Deepblue zal worden voor de klanten van Carat”. Verder “is het niet zijn ambitie te vechten om een procent extra marktaandeel te veroveren, maar wel om te proberen praktische en concrete antwoorden te zoeken op de vraag die me bezighoudt: waartoe zullen de Belgische antennes van de internationale mediabureaus binnen dit en vijf jaar nog voor kunnen dienen?”.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier