SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 10% van de 18-54-jarigen luistert via het internet

Zondag 10 September 2017


Seen from Space: 10% van de 18-54-jarigen luistert via het internet
Als we het beluisterde radiovolume van de 18-54-jarigen in België analyseren, blijkt dat het gedeelte dat via het internet beluisterd wordt 10% bedroeg tijdens het eerste semester van 2017. Het ligt iets hoger in het noorden en iets lager in het zuiden. Het aandeel in de duur is sinds het begin van de metingen – zes jaar geleden – permanent blijven stijgen.
 
De penetratie van de radio via het internet bij de individuen van 18 tot 54 jaar ligt ook dichtbij de dagelijkse 10% (nationaal 9,5% om precies te zijn) volgens het gemiddelde van de twee eerste golven van 2017. In het noorden zowel als in het zuiden is deze daily reach in zes jaar verdubbeld, ook al stagneerde het zuiden geruime tijd.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Miguel Aguza (Ikea):

Miguel Aguza (Ikea): "In kwaliteit investeren geeft een audiovisuele productie een andere dimensie"



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier