SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 10% van de 18-54-jarigen luistert via het internet

Zondag 10 September 2017


Seen from Space: 10% van de 18-54-jarigen luistert via het internet
Als we het beluisterde radiovolume van de 18-54-jarigen in België analyseren, blijkt dat het gedeelte dat via het internet beluisterd wordt 10% bedroeg tijdens het eerste semester van 2017. Het ligt iets hoger in het noorden en iets lager in het zuiden. Het aandeel in de duur is sinds het begin van de metingen – zes jaar geleden – permanent blijven stijgen.
 
De penetratie van de radio via het internet bij de individuen van 18 tot 54 jaar ligt ook dichtbij de dagelijkse 10% (nationaal 9,5% om precies te zijn) volgens het gemiddelde van de twee eerste golven van 2017. In het noorden zowel als in het zuiden is deze daily reach in zes jaar verdubbeld, ook al stagneerde het zuiden geruime tijd.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier