SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 10% van de 18-54-jarigen luistert via het internet

Zondag 10 September 2017


Seen from Space: 10% van de 18-54-jarigen luistert via het internet
Als we het beluisterde radiovolume van de 18-54-jarigen in België analyseren, blijkt dat het gedeelte dat via het internet beluisterd wordt 10% bedroeg tijdens het eerste semester van 2017. Het ligt iets hoger in het noorden en iets lager in het zuiden. Het aandeel in de duur is sinds het begin van de metingen – zes jaar geleden – permanent blijven stijgen.
 
De penetratie van de radio via het internet bij de individuen van 18 tot 54 jaar ligt ook dichtbij de dagelijkse 10% (nationaal 9,5% om precies te zijn) volgens het gemiddelde van de twee eerste golven van 2017. In het noorden zowel als in het zuiden is deze daily reach in zes jaar verdubbeld, ook al stagneerde het zuiden geruime tijd.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier