SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Een nieuwe directie aan het hoofd van Delhaize

Vrijdag 8 September 2017


Een nieuwe directie aan het hoofd van Delhaize
Denis Knoops die drie jaar geleden na meer dan twintig jaar bij de groep benoemd werd tot CEO van Delhaize, is out. Hij wordt vervangen door een Fransman (wat een première is voor de groep) in de persoon van Xavier Piesvaux, ex-Senior VP van Walmart East Canada. Die was eerder gedurende tien jaar CEO van Mega Image, een filiaal van Ahold Delhaize. Xavier Piesvaux zal rapporteren aan Wouter Kolk, de huidige CEO van Albert Heijn die op zijn beurt toetreedt tot het Uitvoerend Comité van Ahold Delhaize, in zijn functie als COO Nederland & België. Hij zal in feite dus de echte baas van Delhaize zijn.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier