SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Paid, Owned, Earned... Better together

Zondag 20 Augustus 2017


Seen from Space: Paid, Owned, Earned... Better together
In hun werk ‘Media in Focus’ – de nieuwe Britse bijbel inzake marcom efficiëntie – onderzochten Les Binet en Peter Field 118 campagnes van de IPA Effectiveness Awards 2014-2016. Het duo stelde vast dat de overgrote meerderheid van diegene die online aangehaald werden berustten op een combinatie van alle mogelijke kanalen: betalende, eigen kanalen van de adverteerder (zoals de website, Facebook-pagina’s of Instagram) en ook ‘earned’ (redactioneel, bijvoorbeeld). Diegene die maar een of twee types kanalen omvatten (en dus niet drie), leken veel meer moeite te hebben om online te bestaan. “Om mensen zo ver te krijgen dat ze het over je merk hebben, moet je online aantrekkelijke content leveren en die promoten met betalende reclame”, besluiten de auteurs die we graag ook in België actief zouden zien.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier