SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Paid, Owned, Earned... Better together

Zondag 20 Augustus 2017


Seen from Space: Paid, Owned, Earned... Better together
In hun werk ‘Media in Focus’ – de nieuwe Britse bijbel inzake marcom efficiëntie – onderzochten Les Binet en Peter Field 118 campagnes van de IPA Effectiveness Awards 2014-2016. Het duo stelde vast dat de overgrote meerderheid van diegene die online aangehaald werden berustten op een combinatie van alle mogelijke kanalen: betalende, eigen kanalen van de adverteerder (zoals de website, Facebook-pagina’s of Instagram) en ook ‘earned’ (redactioneel, bijvoorbeeld). Diegene die maar een of twee types kanalen omvatten (en dus niet drie), leken veel meer moeite te hebben om online te bestaan. “Om mensen zo ver te krijgen dat ze het over je merk hebben, moet je online aantrekkelijke content leveren en die promoten met betalende reclame”, besluiten de auteurs die we graag ook in België actief zouden zien.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier