SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Paid, Owned, Earned... Better together

Zondag 20 Augustus 2017


Seen from Space: Paid, Owned, Earned... Better together
In hun werk ‘Media in Focus’ – de nieuwe Britse bijbel inzake marcom efficiëntie – onderzochten Les Binet en Peter Field 118 campagnes van de IPA Effectiveness Awards 2014-2016. Het duo stelde vast dat de overgrote meerderheid van diegene die online aangehaald werden berustten op een combinatie van alle mogelijke kanalen: betalende, eigen kanalen van de adverteerder (zoals de website, Facebook-pagina’s of Instagram) en ook ‘earned’ (redactioneel, bijvoorbeeld). Diegene die maar een of twee types kanalen omvatten (en dus niet drie), leken veel meer moeite te hebben om online te bestaan. “Om mensen zo ver te krijgen dat ze het over je merk hebben, moet je online aantrekkelijke content leveren en die promoten met betalende reclame”, besluiten de auteurs die we graag ook in België actief zouden zien.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier