SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Björk zoals je ze nog nooit zag

Donderdag 3 Augustus 2017


Björk zoals je ze nog nooit zag
Net zoals in Film Craft bekroont de Grand Prix Digital Craft een clip voor Björk. Die werd bedacht en geregisseerd door Warren du Preez en Nick Thornton Jones, de trouwe medewerker van de IJslandse artieste die zelf instond voor de art direction van het project. De clip schildert een ‘bovennatuurlijk’ beeld van de kunstenares, à la Final Fantasy. Een eufemisme als het over Björk gaat. Natuurlijk ging Cannes overstag voor de VR-trend: de clip werd speciaal ontworpen door de Londense studio Analog, voor de gebruikers van de HTC Vive headset en staat garant voor een beleving van zes minuten in de virtuele realiteit bij 360°.



ARCHIVE / BEST OF CANNES LIONS 2015

JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier