SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

RMB versterkt zijn teams en verstevigt zijn basis

Donderdag 29 Juni 2017


Het eerste nieuws betreft de nakende komst bij RMB van de nieuwe consultant Benoît Michielsens (ex-Havas Media en Dentsu Aegis Network). De regie doet een beroep op zijn diensten als Data & Technology Director. In die functie zal hij RMB begeleiden in de leiding van de nieuwe Data & Technology cel.
 
Vanaf oktober zal Sandrine Christodoulou, nu BU Director Audiovisual, het departement Finance & Administration vervoegen als HR Business Partner. Dat zal ze doen onder de supervisie van Patricia Brijnaert, Financial and Administrative Director. Haar missie: “het beste expertisepanel binnen de regie samenstellen, via rekruteringen, opleidingen, enzovoort”. Tegelijk kondigt RMB aan dat het nadenkt over een nieuwe organisatie van zijn commerciële structuur en binnenkort een organogram zal voorstellen dat beantwoordt aan de vereisten van een nog meer klantgerichte visie die dichter bij de inhoud en de evolutie van zijn mediapartners staat.
 
Met de steun van nGage Consulting begon de regie onlangs aan een opvolgingsprogramma van haar transformatieprojecten, samen met Valérie Janssens en Caroline Vanschoor, respectievelijk benoemd tot Portfolio Program & Project Management Officer en Project Manager.
 
Aan IT-zijde melden we de comeback van Joseph Verstappen die benoemd werd tot IT Developer. Half augustus vervoegt ook Matthieu Colas (ex IPG Contact Solutions) het departement op de nieuwe post van IT Service Delivery Manager. Als dusdanig zal hij instaan voor de ontwikkeling van oplossingen die de samenwerking tussen IT en zijn klanten moet optimaliseren.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Miguel Aguza (Ikea):

Miguel Aguza (Ikea): "In kwaliteit investeren geeft een audiovisuele productie een andere dimensie"



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier