SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Happiness huilt mee met de wolven voor Eristoff

Zondag 3 November 2013


Happiness bedacht een nieuwe actie voor de wodka uit het land van de wolven, Eristoff (Bacardi Martini). Tot 6 november loopt op de Belgische Facebook-pagina van het merk een wedstrijd waarbij de fans uitgenodigd worden om een video van hun wolvengehuil te posten en dan met hun vrienden te delen. De 50 deelnemers die de meeste likes verzamelen zullen de kans krijgen om met échte wolven te huilen. Meer bepaald tijdens de UK Wolf Conservation Trust in het Engelse Reading, op 7 november, live via hun webcams. Als de echte wolven binnen de minuut antwoorden, betekent het dat de huiler door de clan aanvaard is en wint hij (of zij) vier tickets voor I Love Techno op 9 november. De actie wordt aangekondigd via een virale video.

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier