SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Happiness huilt mee met de wolven voor Eristoff

Zondag 3 November 2013


Happiness bedacht een nieuwe actie voor de wodka uit het land van de wolven, Eristoff (Bacardi Martini). Tot 6 november loopt op de Belgische Facebook-pagina van het merk een wedstrijd waarbij de fans uitgenodigd worden om een video van hun wolvengehuil te posten en dan met hun vrienden te delen. De 50 deelnemers die de meeste likes verzamelen zullen de kans krijgen om met échte wolven te huilen. Meer bepaald tijdens de UK Wolf Conservation Trust in het Engelse Reading, op 7 november, live via hun webcams. Als de echte wolven binnen de minuut antwoorden, betekent het dat de huiler door de clan aanvaard is en wint hij (of zij) vier tickets voor I Love Techno op 9 november. De actie wordt aangekondigd via een virale video.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier