SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Happiness huilt mee met de wolven voor Eristoff

Zondag 3 November 2013


Happiness bedacht een nieuwe actie voor de wodka uit het land van de wolven, Eristoff (Bacardi Martini). Tot 6 november loopt op de Belgische Facebook-pagina van het merk een wedstrijd waarbij de fans uitgenodigd worden om een video van hun wolvengehuil te posten en dan met hun vrienden te delen. De 50 deelnemers die de meeste likes verzamelen zullen de kans krijgen om met échte wolven te huilen. Meer bepaald tijdens de UK Wolf Conservation Trust in het Engelse Reading, op 7 november, live via hun webcams. Als de echte wolven binnen de minuut antwoorden, betekent het dat de huiler door de clan aanvaard is en wint hij (of zij) vier tickets voor I Love Techno op 9 november. De actie wordt aangekondigd via een virale video.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus