SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions: Clemenger BBDO, Bureau van het jaar

Zondag 25 Juni 2017


Cannes Lions: Clemenger BBDO, Bureau van het jaar
Het is Clemenger BBDO Melbourne, de geestelijke vader van onze nieuwe vriend Graham, dat de titel van Bureau van het Jaar won op de Cannes Lions 2017. Het klopte daarbij zijn Braziliaanse collega’s van AlmapBBDO en McCann New York.

Het zal dan ook niemand verbazen dat BBDO Worldwide verkozen werd tot Netwerk van het Jaar, voor Ogilvy & Mather en McCann Worldgroup.

Het Onafhankelijk Bureau van het Jaar is Droga5 New York, voor Wieden+Kennedy Portland en 4creative, het interne bureau van Channel 4.
WPP werd uitgeroepen tot Holding van het Jaar, voor Omnicom en Interpublic.

De Gouden Palm was voor het productiehuis MZJ, voor Smuggler en The Mill (alle drie Amerikaanse).

De Amerikaanse suprematie blijkt overigens ook uit de 429 Lions in de koffers van de bureaus van Uncle Sam (van de 1.471 uitgereikte trofeeën). Ze schreven dan ook 6.400 cases in. De rest van de top vijf met vaakst bekroonde landen bestaat uit het Verenigd Koninkrijk (131 Lions), Australië (113), Brazilië (99) en Frankrijk (88). Van de 58 landen die in de prijzen vielen, staat België op de 27ste plaats.
 



ARCHIVE / AWARDS

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier