SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions Film Craft : Gold voor Duval Guillaume en het Rode Kruis

Vrijdag 23 Juni 2017


Cannes Lions Film Craft : Gold voor Duval Guillaume en het Rode Kruis
Duval Guillaume zorgt voor een negende leeuw op deze Cannes Lions in de categorie Film Craft - Editing, meer bepaald dankzij het beklijvende ‘Merry Xmas from Syria’, de spot voor het Vlaamse Rode Kruis. Bedoeling: de aandacht vestigen op de missies van het Internationale Rode Kruis en de Syrische Rode Halve Maan, omdat hun broodnodige aanwezigheid zowat de enige constante is in een conflict dat ondertussen zijn zesde jaar ingaat en de grootste humanitaire crisis sinds WOII vertegenwoordigt. Nog even preciseren dat de montage het werk is van Nik Sluijs. Een welgemeende proficiat en dank jullie wel, op naar een betere wereld!



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier