SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions Entertainment: 17' om de Spanjaarden met hun banken te verzoenen

Woensdag 21 Juni 2017


Cannes Lions Entertainment: 17' om de Spanjaarden met hun banken te verzoenen
De Grand Prix in de competitie Entertainment werd toegekend aan ‘Beyond Money’ van MRM/McCann Madrid voor Santander Bank. Een science-fiction kortfilm van 17’ die verspreid werd op een speciaal online platform stond centraal in de campagne. Doelstelling was de Spaanse millennials die opgegroeid zijn met een van de ergste financiële crisissen in Europa te verzoenen met de banken. Santander Bank wilde met ‘123 Smart’ een nieuwe bankrekening lanceren die verder gaat dan alleen maar geld. Ze biedt ook online opleidingen, subsidieprogramma’s, enz. aan. De film moest dat op een impliciete manier kenbaar maken en daarvoor trommelde de bank de lokale actrice Adriana Ugarte op die we kennen uit de films van Almodovar...  



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier