SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions Entertainment: 17' om de Spanjaarden met hun banken te verzoenen

Woensdag 21 Juni 2017


Cannes Lions Entertainment: 17' om de Spanjaarden met hun banken te verzoenen
De Grand Prix in de competitie Entertainment werd toegekend aan ‘Beyond Money’ van MRM/McCann Madrid voor Santander Bank. Een science-fiction kortfilm van 17’ die verspreid werd op een speciaal online platform stond centraal in de campagne. Doelstelling was de Spaanse millennials die opgegroeid zijn met een van de ergste financiële crisissen in Europa te verzoenen met de banken. Santander Bank wilde met ‘123 Smart’ een nieuwe bankrekening lanceren die verder gaat dan alleen maar geld. Ze biedt ook online opleidingen, subsidieprogramma’s, enz. aan. De film moest dat op een impliciete manier kenbaar maken en daarvoor trommelde de bank de lokale actrice Adriana Ugarte op die we kennen uit de films van Almodovar...  



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier