SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions Mobile: een app om de spermakwaliteit te controleren

Dinsdag 20 Juni 2017


Cannes Lions Mobile: een app om de spermakwaliteit te controleren
In Japan, waar het aantal geboortes daalt, wordt onvruchtbaarheid een echt probleem. In 48% van de gevallen ligt de oorzaak bij de mannen. Die willen dat echter vaak niet onder ogen zien en gaan ervan uit dat het probleem in principe bij hun partner ligt. Bovendien zijn mannen niet vaak geneigd om een specialist te bezoeken, omdat ze te trots zijn of omdat ze geen tijd hebben. Om hen van hun complexen af te helpen stelden het Japanse bedrijf Recruit Lifetyle en Dentsu Y&R een gratis kit op punt. Seem omvat een app die het mogelijk maakt de vruchtbaarheid van sperma te meten, net zoals de concentratie en de verplaatsingssnelheid. Thuis, in alle discretie. 



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier