SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions Mobile: een app om de spermakwaliteit te controleren

Dinsdag 20 Juni 2017


Cannes Lions Mobile: een app om de spermakwaliteit te controleren
In Japan, waar het aantal geboortes daalt, wordt onvruchtbaarheid een echt probleem. In 48% van de gevallen ligt de oorzaak bij de mannen. Die willen dat echter vaak niet onder ogen zien en gaan ervan uit dat het probleem in principe bij hun partner ligt. Bovendien zijn mannen niet vaak geneigd om een specialist te bezoeken, omdat ze te trots zijn of omdat ze geen tijd hebben. Om hen van hun complexen af te helpen stelden het Japanse bedrijf Recruit Lifetyle en Dentsu Y&R een gratis kit op punt. Seem omvat een app die het mogelijk maakt de vruchtbaarheid van sperma te meten, net zoals de concentratie en de verplaatsingssnelheid. Thuis, in alle discretie. 



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier