SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions: Bronze voor Klarafy in Cyber en 'Coins of Hope' in Direct

Dinsdag 20 Juni 2017


Cannes Lions: Bronze voor Klarafy in Cyber en 'Coins of Hope' in Direct
De campagne ‘Coins of Hope’ van These Days voor Child Focus die we niet meer hoeven voor te stellen is de enige bekroonde Belgische inschrijving in Direct. Ze haalt een Bronze. De Lion wordt toegevoegd aan de Bronze die de campagne won in Outdoor en aan de Gold en Silver in PR.

FamousGrey en zijn historische partner Klara winnen eveneens een Bronze, in Cyber met de app Klarafy. Het is eveneens de enige Belgische beloning in deze competitie. Voor diegene die uit de lucht vallen, Klarafy is een webtool die ieders muzieksmaak vertaalt in… klassieke muziek. Bedoeling: de kunst toegankelijker maken voor het grote publiek. In de praktijk zoekt Klarafy naar affiniteiten, gelijkenissen en connecties tussen de favoriete muziek van een individu en klassieke muziek. Om dit soort conversie te verwezenlijken overloopt de tool de Spotify-playlist van de persoon in kwestie aan de hand van drie criteria: het favoriete muziekgenre, de overheersende muzikale sfeer en specifieke aanwijzingen, zoals bepaalde instrumenten of stemtypes, enzovoort. De tool kon ook je gemoedstoestand analyseren aan de hand van je afgespeelde songs en aldus klassieke muziekartiesten zoeken die een vergelijkbare stemming oproepen.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW



"Ik ben trouw gebleven aan mijn favorieten", Frédéric Zouag (Agency MManager 2017)



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier