SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions: Bronze voor Klarafy in Cyber en 'Coins of Hope' in Direct

Dinsdag 20 Juni 2017


Cannes Lions: Bronze voor Klarafy in Cyber en 'Coins of Hope' in Direct
De campagne ‘Coins of Hope’ van These Days voor Child Focus die we niet meer hoeven voor te stellen is de enige bekroonde Belgische inschrijving in Direct. Ze haalt een Bronze. De Lion wordt toegevoegd aan de Bronze die de campagne won in Outdoor en aan de Gold en Silver in PR.

FamousGrey en zijn historische partner Klara winnen eveneens een Bronze, in Cyber met de app Klarafy. Het is eveneens de enige Belgische beloning in deze competitie. Voor diegene die uit de lucht vallen, Klarafy is een webtool die ieders muzieksmaak vertaalt in… klassieke muziek. Bedoeling: de kunst toegankelijker maken voor het grote publiek. In de praktijk zoekt Klarafy naar affiniteiten, gelijkenissen en connecties tussen de favoriete muziek van een individu en klassieke muziek. Om dit soort conversie te verwezenlijken overloopt de tool de Spotify-playlist van de persoon in kwestie aan de hand van drie criteria: het favoriete muziekgenre, de overheersende muzikale sfeer en specifieke aanwijzingen, zoals bepaalde instrumenten of stemtypes, enzovoort. De tool kon ook je gemoedstoestand analyseren aan de hand van je afgespeelde songs en aldus klassieke muziekartiesten zoeken die een vergelijkbare stemming oproepen.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier