SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 'Legacy media' = advertising friendly media?

Zondag 18 Juni 2017


Seen from Space: 'Legacy media' = advertising friendly media?
Volgens recent onderzoek van Kantar Media zijn mensen beduidend verdraagzamer tegenover reclame in de traditionele media dan in de nieuwe media. Het verslag baseert zich op een enquête bij meer dan 5000 mensen (18+ met internettoegang) in vijf landen (Brazilië, China, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten).
Het instituut creëerde een soort tolerantie-index op basis van het verschil tussen het percentage van diegenen die verklaren reclame te waarderen en diegenen die hem niet waarderen. Pers (papier), out of home en de bioscoop halen de hoogste positieve scores; tv haalt een vrijwel neutrale score, net zoals de sociale media. Radio is het enige historische medium dat een (licht) negatieve score haalt, misschien door de veralgemeende en overrompelende ervaring. Een opsplitsing per leeftijdsgroep zou interessant zijn!



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier