SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 'Legacy media' = advertising friendly media?

Zondag 18 Juni 2017


Seen from Space: 'Legacy media' = advertising friendly media?
Volgens recent onderzoek van Kantar Media zijn mensen beduidend verdraagzamer tegenover reclame in de traditionele media dan in de nieuwe media. Het verslag baseert zich op een enquête bij meer dan 5000 mensen (18+ met internettoegang) in vijf landen (Brazilië, China, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten).
Het instituut creëerde een soort tolerantie-index op basis van het verschil tussen het percentage van diegenen die verklaren reclame te waarderen en diegenen die hem niet waarderen. Pers (papier), out of home en de bioscoop halen de hoogste positieve scores; tv haalt een vrijwel neutrale score, net zoals de sociale media. Radio is het enige historische medium dat een (licht) negatieve score haalt, misschien door de veralgemeende en overrompelende ervaring. Een opsplitsing per leeftijdsgroep zou interessant zijn!



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier