SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Een maand reclame op TF1 = 2 weken van 35 uur

Zondag 18 Juni 2017


Seen from Space: Een maand reclame op TF1 = 2 weken van 35 uur
De regie Transfer kondigde onlangs aan dat ze een groot deel van het reclame-inventaris van TF1 gaat commercialiseren, met naar verluidt 1000 reclameblokken per maand. Op zich is dat minder dan een Franstalige Belgische zender: de voornaamste zenders die door IP en RMB verkocht worden, zonden elk gemiddeld 1.330 reclameblokken uit in 2016. Maar de reclameblokken van de grootste Franse zender worden niet beheerd zoals in Franstalig België. Bij onze zuiderburen wordt het principe van de ‘reclametunnel’ gehanteerd; die duurt gemiddeld langer dan vier minuten (minder dan 2 bij ons). Op basis van het vermelde aantal reclameblokken en de gemeten duur in 2013-2015, zou het potentiële inventaris van Transfer dus 70 uur per maand bedragen. Een groot verschil met de Belgische concurrenten: RTL TVI en La Une zonden in 2016 respectievelijk ‘slechts’ 51 en 44 uur reclame op een gemiddelde maand uit.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier