SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Een maand reclame op TF1 = 2 weken van 35 uur

Zondag 18 Juni 2017


Seen from Space: Een maand reclame op TF1 = 2 weken van 35 uur
De regie Transfer kondigde onlangs aan dat ze een groot deel van het reclame-inventaris van TF1 gaat commercialiseren, met naar verluidt 1000 reclameblokken per maand. Op zich is dat minder dan een Franstalige Belgische zender: de voornaamste zenders die door IP en RMB verkocht worden, zonden elk gemiddeld 1.330 reclameblokken uit in 2016. Maar de reclameblokken van de grootste Franse zender worden niet beheerd zoals in Franstalig België. Bij onze zuiderburen wordt het principe van de ‘reclametunnel’ gehanteerd; die duurt gemiddeld langer dan vier minuten (minder dan 2 bij ons). Op basis van het vermelde aantal reclameblokken en de gemeten duur in 2013-2015, zou het potentiële inventaris van Transfer dus 70 uur per maand bedragen. Een groot verschil met de Belgische concurrenten: RTL TVI en La Une zonden in 2016 respectievelijk ‘slechts’ 51 en 44 uur reclame op een gemiddelde maand uit.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier