SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Een maand reclame op TF1 = 2 weken van 35 uur

Zondag 18 Juni 2017


Seen from Space: Een maand reclame op TF1 = 2 weken van 35 uur
De regie Transfer kondigde onlangs aan dat ze een groot deel van het reclame-inventaris van TF1 gaat commercialiseren, met naar verluidt 1000 reclameblokken per maand. Op zich is dat minder dan een Franstalige Belgische zender: de voornaamste zenders die door IP en RMB verkocht worden, zonden elk gemiddeld 1.330 reclameblokken uit in 2016. Maar de reclameblokken van de grootste Franse zender worden niet beheerd zoals in Franstalig België. Bij onze zuiderburen wordt het principe van de ‘reclametunnel’ gehanteerd; die duurt gemiddeld langer dan vier minuten (minder dan 2 bij ons). Op basis van het vermelde aantal reclameblokken en de gemeten duur in 2013-2015, zou het potentiële inventaris van Transfer dus 70 uur per maand bedragen. Een groot verschil met de Belgische concurrenten: RTL TVI en La Une zonden in 2016 respectievelijk ‘slechts’ 51 en 44 uur reclame op een gemiddelde maand uit.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier