SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Laid back met Southern Comfort

Zondag 3 November 2013


Laid back met Southern Comfort
In de 'Beach' spot van Wieden + Kennedy New York voor de whiskylikeur van Southern Comfort die op de LIA Awards zopas de Grand Prix kreeg, zien we een vijftiger nocnhalant over het strand wandelen. Er komen geen woorden aan te pas, op de tonen van ''Hit or miss' van de zwarte zangeres Odetta. Het idee speelt in op het effect dat de likeur bij de drinkers teweegbrengt: zelfverzekerdheid, een gevoel van ontspanning en complete nonchalance, eender wanneer en eender waar. 
 
'The Beach' is een onderdeel van de ‘Whatever’s Comfortable’ campagne die ondertussen een tweede film van hetzelfde kaliber omvat, met daarin een zelfverzekerde man die een paar karate moves ten berde brent in een kapsalon. 
 
Beide spots zijn een productie van Biscuit Filmworks in een regie van Tim Godsall.
 
In dezelfde geest vermelden we nog de site comfortableweatherguy.com: op basis van de geografische gegevens van de internaut stelt die naargelang het weer in real time een nonchalant beleefde situatie voor, of dat nu in New Orleans, Ankara of Brussel is.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Pascal Van Laere (Head of YouTube Strategy & Operations North-Europe) over de trends in online video in 2017

Pascal Van Laere (Head of YouTube Strategy & Operations North-Europe) over de trends in online video in 2017



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus