SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Laid back met Southern Comfort

Zondag 3 November 2013


Laid back met Southern Comfort
In de 'Beach' spot van Wieden + Kennedy New York voor de whiskylikeur van Southern Comfort die op de LIA Awards zopas de Grand Prix kreeg, zien we een vijftiger nocnhalant over het strand wandelen. Er komen geen woorden aan te pas, op de tonen van ''Hit or miss' van de zwarte zangeres Odetta. Het idee speelt in op het effect dat de likeur bij de drinkers teweegbrengt: zelfverzekerdheid, een gevoel van ontspanning en complete nonchalance, eender wanneer en eender waar. 
 
'The Beach' is een onderdeel van de ‘Whatever’s Comfortable’ campagne die ondertussen een tweede film van hetzelfde kaliber omvat, met daarin een zelfverzekerde man die een paar karate moves ten berde brent in een kapsalon. 
 
Beide spots zijn een productie van Biscuit Filmworks in een regie van Tim Godsall.
 
In dezelfde geest vermelden we nog de site comfortableweatherguy.com: op basis van de geografische gegevens van de internaut stelt die naargelang het weer in real time een nonchalant beleefde situatie voor, of dat nu in New Orleans, Ankara of Brussel is.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Welcome Media positioneert zich als een expertisecentrum voor In-Home Advertising"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus