SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Laid back met Southern Comfort

Zondag 3 November 2013


Laid back met Southern Comfort
In de 'Beach' spot van Wieden + Kennedy New York voor de whiskylikeur van Southern Comfort die op de LIA Awards zopas de Grand Prix kreeg, zien we een vijftiger nocnhalant over het strand wandelen. Er komen geen woorden aan te pas, op de tonen van ''Hit or miss' van de zwarte zangeres Odetta. Het idee speelt in op het effect dat de likeur bij de drinkers teweegbrengt: zelfverzekerdheid, een gevoel van ontspanning en complete nonchalance, eender wanneer en eender waar. 
 
'The Beach' is een onderdeel van de ‘Whatever’s Comfortable’ campagne die ondertussen een tweede film van hetzelfde kaliber omvat, met daarin een zelfverzekerde man die een paar karate moves ten berde brent in een kapsalon. 
 
Beide spots zijn een productie van Biscuit Filmworks in een regie van Tim Godsall.
 
In dezelfde geest vermelden we nog de site comfortableweatherguy.com: op basis van de geografische gegevens van de internaut stelt die naargelang het weer in real time een nonchalant beleefde situatie voor, of dat nu in New Orleans, Ankara of Brussel is.



ARCHIVE / CREATIONS






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier