SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Laid back met Southern Comfort

Zondag 3 November 2013


Laid back met Southern Comfort
In de 'Beach' spot van Wieden + Kennedy New York voor de whiskylikeur van Southern Comfort die op de LIA Awards zopas de Grand Prix kreeg, zien we een vijftiger nocnhalant over het strand wandelen. Er komen geen woorden aan te pas, op de tonen van ''Hit or miss' van de zwarte zangeres Odetta. Het idee speelt in op het effect dat de likeur bij de drinkers teweegbrengt: zelfverzekerdheid, een gevoel van ontspanning en complete nonchalance, eender wanneer en eender waar. 
 
'The Beach' is een onderdeel van de ‘Whatever’s Comfortable’ campagne die ondertussen een tweede film van hetzelfde kaliber omvat, met daarin een zelfverzekerde man die een paar karate moves ten berde brent in een kapsalon. 
 
Beide spots zijn een productie van Biscuit Filmworks in een regie van Tim Godsall.
 
In dezelfde geest vermelden we nog de site comfortableweatherguy.com: op basis van de geografische gegevens van de internaut stelt die naargelang het weer in real time een nonchalant beleefde situatie voor, of dat nu in New Orleans, Ankara of Brussel is.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier