SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Laid back met Southern Comfort

Zondag 3 November 2013


Laid back met Southern Comfort
In de 'Beach' spot van Wieden + Kennedy New York voor de whiskylikeur van Southern Comfort die op de LIA Awards zopas de Grand Prix kreeg, zien we een vijftiger nocnhalant over het strand wandelen. Er komen geen woorden aan te pas, op de tonen van ''Hit or miss' van de zwarte zangeres Odetta. Het idee speelt in op het effect dat de likeur bij de drinkers teweegbrengt: zelfverzekerdheid, een gevoel van ontspanning en complete nonchalance, eender wanneer en eender waar. 
 
'The Beach' is een onderdeel van de ‘Whatever’s Comfortable’ campagne die ondertussen een tweede film van hetzelfde kaliber omvat, met daarin een zelfverzekerde man die een paar karate moves ten berde brent in een kapsalon. 
 
Beide spots zijn een productie van Biscuit Filmworks in een regie van Tim Godsall.
 
In dezelfde geest vermelden we nog de site comfortableweatherguy.com: op basis van de geografische gegevens van de internaut stelt die naargelang het weer in real time een nonchalant beleefde situatie voor, of dat nu in New Orleans, Ankara of Brussel is.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Karel Vinck (Publicis):

Karel Vinck (Publicis): "De vraag blijft steeds wie er het best in slaagt om een fundamentele oplossing voor de klant te vinden"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier