SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

LIA 2013: twee Silver en een Bronze voor België

Zondag 3 November 2013


LIA 2013: twee Silver en een Bronze voor België
Het palmares van de London International Awards die dit jaar zowat 16.000 inschrijvingen uit 77 landen telden,is bekend. België keert met slechts drie prijzen huiswaarts: een Silver voor de 'Poker' stunt van Duval Guillaume Modem en Carlsberg in de categorie Non-Traditional en een Bronze voor hetzelfde bureau en Smirnoff met 'Mindtunes Documentary' in Film – Branded Content. De derde prijs en de tweede Silver gaat naar darwin met 'Milk, a force of nature’ voor het European Milk Forum en VLAM. Deze productie van Czar en Nozon Brussel valt in de prijzen in de categorie Animation. DG Modem stond nog met drie andere campagnes in de finale: ‘You have 70 seconds' voor Coke Zero, 'Mindreader' voor Febelfin en de drie advertenties voor TNT ('Wedding', 'Bear' en 'Funeral').

Er werden in totaal zeven Grand Prix uitgereikt, waarvan drie aan 'Dumb ways to die' van McCann Melbourne en Metro Trains (Digital, Integration en Non-Traditional).

De andere GP zijn voor 'The Selfscan Report' van Serviceplan Munich (Auchan - Design), 'The Rescue Continues' (O&M Dubai -Sawa Mninjah in Radio), 'Beach' van W+K New York voor  Southern Comfort (TV/Cinema/Online Film) en 'ChildLine' van ShootMedia London voor NSPCC in TV/Cinema/Online Film-Production/Post-Production. De titel van Agency of the Year viel logischerwijze te beurt aan McCann Melbourne, terwijl Serviceplan Munich werd uitgeroepen tot Design Agency. Ogilvy kreeg de titel van Network of the Year.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier