SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

LIA 2013: twee Silver en een Bronze voor België

Zondag 3 November 2013


LIA 2013: twee Silver en een Bronze voor België
Het palmares van de London International Awards die dit jaar zowat 16.000 inschrijvingen uit 77 landen telden,is bekend. België keert met slechts drie prijzen huiswaarts: een Silver voor de 'Poker' stunt van Duval Guillaume Modem en Carlsberg in de categorie Non-Traditional en een Bronze voor hetzelfde bureau en Smirnoff met 'Mindtunes Documentary' in Film – Branded Content. De derde prijs en de tweede Silver gaat naar darwin met 'Milk, a force of nature’ voor het European Milk Forum en VLAM. Deze productie van Czar en Nozon Brussel valt in de prijzen in de categorie Animation. DG Modem stond nog met drie andere campagnes in de finale: ‘You have 70 seconds' voor Coke Zero, 'Mindreader' voor Febelfin en de drie advertenties voor TNT ('Wedding', 'Bear' en 'Funeral').

Er werden in totaal zeven Grand Prix uitgereikt, waarvan drie aan 'Dumb ways to die' van McCann Melbourne en Metro Trains (Digital, Integration en Non-Traditional).

De andere GP zijn voor 'The Selfscan Report' van Serviceplan Munich (Auchan - Design), 'The Rescue Continues' (O&M Dubai -Sawa Mninjah in Radio), 'Beach' van W+K New York voor  Southern Comfort (TV/Cinema/Online Film) en 'ChildLine' van ShootMedia London voor NSPCC in TV/Cinema/Online Film-Production/Post-Production. De titel van Agency of the Year viel logischerwijze te beurt aan McCann Melbourne, terwijl Serviceplan Munich werd uitgeroepen tot Design Agency. Ogilvy kreeg de titel van Network of the Year.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Ingrid Van Langhendonck:

Ingrid Van Langhendonck: "Als iemand na het lezen van So Soir zin heeft om iets te kopen of te ontdekken, ben ik mijn deel van het contract nagekomen"



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus