SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

LIA 2013: twee Silver en een Bronze voor België

Zondag 3 November 2013


LIA 2013: twee Silver en een Bronze voor België
Het palmares van de London International Awards die dit jaar zowat 16.000 inschrijvingen uit 77 landen telden,is bekend. België keert met slechts drie prijzen huiswaarts: een Silver voor de 'Poker' stunt van Duval Guillaume Modem en Carlsberg in de categorie Non-Traditional en een Bronze voor hetzelfde bureau en Smirnoff met 'Mindtunes Documentary' in Film – Branded Content. De derde prijs en de tweede Silver gaat naar darwin met 'Milk, a force of nature’ voor het European Milk Forum en VLAM. Deze productie van Czar en Nozon Brussel valt in de prijzen in de categorie Animation. DG Modem stond nog met drie andere campagnes in de finale: ‘You have 70 seconds' voor Coke Zero, 'Mindreader' voor Febelfin en de drie advertenties voor TNT ('Wedding', 'Bear' en 'Funeral').

Er werden in totaal zeven Grand Prix uitgereikt, waarvan drie aan 'Dumb ways to die' van McCann Melbourne en Metro Trains (Digital, Integration en Non-Traditional).

De andere GP zijn voor 'The Selfscan Report' van Serviceplan Munich (Auchan - Design), 'The Rescue Continues' (O&M Dubai -Sawa Mninjah in Radio), 'Beach' van W+K New York voor  Southern Comfort (TV/Cinema/Online Film) en 'ChildLine' van ShootMedia London voor NSPCC in TV/Cinema/Online Film-Production/Post-Production. De titel van Agency of the Year viel logischerwijze te beurt aan McCann Melbourne, terwijl Serviceplan Munich werd uitgeroepen tot Design Agency. Ogilvy kreeg de titel van Network of the Year.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Karolien Vanhelden (THoM):

Karolien Vanhelden (THoM): "Het is niet meer mobile first, maar machine learning first."



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier