SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

LIA 2013: twee Silver en een Bronze voor België

Zondag 3 November 2013


LIA 2013: twee Silver en een Bronze voor België
Het palmares van de London International Awards die dit jaar zowat 16.000 inschrijvingen uit 77 landen telden,is bekend. België keert met slechts drie prijzen huiswaarts: een Silver voor de 'Poker' stunt van Duval Guillaume Modem en Carlsberg in de categorie Non-Traditional en een Bronze voor hetzelfde bureau en Smirnoff met 'Mindtunes Documentary' in Film – Branded Content. De derde prijs en de tweede Silver gaat naar darwin met 'Milk, a force of nature’ voor het European Milk Forum en VLAM. Deze productie van Czar en Nozon Brussel valt in de prijzen in de categorie Animation. DG Modem stond nog met drie andere campagnes in de finale: ‘You have 70 seconds' voor Coke Zero, 'Mindreader' voor Febelfin en de drie advertenties voor TNT ('Wedding', 'Bear' en 'Funeral').

Er werden in totaal zeven Grand Prix uitgereikt, waarvan drie aan 'Dumb ways to die' van McCann Melbourne en Metro Trains (Digital, Integration en Non-Traditional).

De andere GP zijn voor 'The Selfscan Report' van Serviceplan Munich (Auchan - Design), 'The Rescue Continues' (O&M Dubai -Sawa Mninjah in Radio), 'Beach' van W+K New York voor  Southern Comfort (TV/Cinema/Online Film) en 'ChildLine' van ShootMedia London voor NSPCC in TV/Cinema/Online Film-Production/Post-Production. De titel van Agency of the Year viel logischerwijze te beurt aan McCann Melbourne, terwijl Serviceplan Munich werd uitgeroepen tot Design Agency. Ogilvy kreeg de titel van Network of the Year.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus