SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Burger King bezondigt zich aan majesteitsschennis

Maandag 29 Mei 2017


Burger King bezondigt zich aan majesteitsschennis
Het merk heeft nog geen voet op Belgische bodem gezet (het eerste restaurant in België opent in juni zijn deuren in Antwerpen) en toch slaagde Burger King er al in het Paleis te schofferen. Dat is de schuld van een campagne die gemaakt werd door het Parijse bureau Buzzman, te zien via de sociale netwerken, affichage en online met een platform waar Burger King onze landgenoten oproept om hun koning te verkizen. Met andere woorden, om te kiezen tussen Koning Filip en Koning Burger.
 
Dat schoot natuurlijk in het verkeerde keelgat bij het Koninklijk Paleis. De woordvoerder herinnerde eraan dat het gebruik van het beeltenis van de Koning niet zonder toestemming mag worden gebruikt. “In dit geval hebben we geen enkel verzoek ontvangen en we zouden geweigerd hebben, want Burger King gebruikt het beeld van de Koning voor strikt commerciële doeleinden.”
 
Zie hierover ook de column van André Réclame.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier