SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

A Passage to India: Break the Box en MM nemen je mee naar 'Innovative Mumbai'

Zondag 28 Mei 2017


A Passage to India: Break the Box en MM nemen je mee naar 'Innovative Mumbai'
Trouw aan zijn missie om ontluikende trends en de disruptieve geest die ze drijft zo goed mogelijk te vatten, neemt Media Marketing een twintigtal marcom professionals mee voor een opwindende trip naar de innovatieve Indische stad Mumbai. Van 9 tot 14 oktober wacht de deelnemers een mix van conferenties en bedrijfsbezoeken die een flinke portie zuurstof aanreiken en inzicht verschaffen in de grote veranderingen van morgen. Tekst en uitleg door GO Bruno Paillet, de oprichter van Break The Box dat de reis organiseert.
 
Kun je eerst even vertellen wat Break the Box precies doet?
Break The Box is een onafhankelijk adviesbureau en de naam verwijst naar een ingesteldheid. Morgen wordt geen betere versie van gisteren, maar wel een wereld die zichzelf elke dag heruitvindt. Daarom is het belangrijk iets anders te bedenken en los te komen van de perimeter waarin we onszelf opgesloten hebben. Onze interventies hebben betrekking op communicatie (strategie, positionering, enzovoort), beter mondeling leren communiceren en de organisatie van ‘learning expeditions’ om te observeren wat er elders gebeurt. We willen zin geven om grenzen te (blijven) verleggen.

Het is onze ambitie om de omstandigheden te scheppen die het mogelijk maken de grote evoluties die ons vak zullen veranderen te observeren en te begrijpen. Zo willen we toekomstige veranderingen aanmoedigen. Door de ervaring in groep te delen zijn onze expedities ook collectieve denkoefeningen.
 
Jullie organiseerden al reizen naar Berlijn, San Francisco, Shanghai en Beijing. Waarom kozen jullie deze keer voor India, en meer bepaald Mumbai?
India schept een bijzonder ontwikkelingsmodel. Het land behoudt zijn culturele identiteit, maar koos bewust voor onderwijs op grote schaal, het vernieuwt en zet zich in om uit te groeien tot de tweede grootste economische macht, voor China. Mumbai is het symbool voor India, een stad vol paradoxen, een proefbuis van innovatie, waar je in enkele dagen een beeld krijgt van de diversiteit die het land kleurt.
 
Hoe is het programma van deze reis opgevat? Wat is de bedoeling en tot wie richt ze zich?
Onze programma’s combineren ontmoetingen met specialisten die ons een globaal inzicht aanreiken in de uitdagingen en specifieke kenmerken van het land waar we te gast zijn, met bedrijfsbezoeken om concreet te ervaren wat er gebeurt. Daarbij horen nog culturele bezoeken, want je kunt een land nooit begrijpen zonder zijn culturele en religieuze context. We delen onze indrukken en verrijken de perceptie van elke deelnemer door dagelijks van gedachten te wisselen.
 
Deze reis richt zich tot nieuwsgierige economische spelers die zin hebben om al wat anders en ver weg is te begrijpen om beter te handelen in hun dagelijks leven. De deelnemers zijn bedrijfsleiders of managers, consultants met interesse voor innovatie, voor communicatie met anderen. Onze reizen moedigen de deelnemers aan om achteraf hun ervaringen te delen met hun omgeving en hun medewerkers. Dat kan een heel proces in gang zetten: wat je beleeft, verandert je immers. Je kunt afstand nemen van je onmiddellijke omgeving, wat je zuurstof geeft. Sommige deelnemers gaan mee naar al onze verschillende bestemmingen, soms zelfs meermaals naar dezelfde.
 
Interesse voor deze zesdaagse ‘learning expédition’ die vertrekt vanuit Parijs? Kijk dan hier voor de inschrijvingsvoorwaarden, het precieze programma, enzovoort.
 
 



ARCHIVE / TRAINING&BOOKS

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier