SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: CAZ vs ZES, de kleine zenders scoren punten

Zondag 28 Mei 2017


Seen from Space: CAZ vs ZES, de kleine zenders scoren punten
CAZ en ZES zijn de recente nieuwkomers bij respectievelijk Medialaan en SBS. In de druk beconcurreerde omgeving van de Nederlandstalige televisie is de verovering van een, twee of zelfs drie procent bereikaandeel een krachttoer die beide kleine zenders met verve volbrengen. Ze doen dat echter allebei in een andere stijl. Hoewel ze gekenmerkt worden door bijna hetzelfde bereik op de doelgroep 4+, spreken ze totaal andere doelgroepen aan. CAZ onderscheidt zich door zijn vooral mannelijke en globaal oudere kijkers, maar is toch ook selectief op de jonge mannen uit de hogere sociale klassen. Zes heeft precies het omgekeerde profiel: vrouwelijk en duidelijk jonger dan de Vlaamse televisie in het algemeen. De zender is zeer selectief op vrouwen in het algemeen en hyperselectief op zeer jonge vrouwen (15-34). Beide zenders zijn dus eerder complementair dan elkaars concurrent.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier