SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Stream in the USA!

Zondag 21 Mei 2017


Seen from Space: Stream in the USA!
Het nieuwe luik van de IAB-studie ‘The Changing TV Experience’ levert een pak interessante informatie over de evolutie van het tv- en videoverbruik in de Verenigde Staten. Check vooral de spectaculaire groei van de penetratie van smart tv en devices die streaming mogelijk maken, net zoals de impact van deze hardware evolutie op het tv- en videoverbruik. Bij de personen die er in huis hebben, verbruikt bijna de helft elke dag streaming via televisie. Live kijken vertegenwoordigt minder dan 40% van hun totale kijkduur. De videoconsumptie via smartphone-streaming neemt ook sterk toe. 30% van de smartphone-eigenaars doet het elke dag, tegenover 20% twee jaar geleden. Er bestaat uiteraard een sterke samenhang tussen de lengte van de video’s en het formaat van de schermen: kort op de smartphone, lang op televisie.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier