SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Stream in the USA!

Zondag 21 Mei 2017


Seen from Space: Stream in the USA!
Het nieuwe luik van de IAB-studie ‘The Changing TV Experience’ levert een pak interessante informatie over de evolutie van het tv- en videoverbruik in de Verenigde Staten. Check vooral de spectaculaire groei van de penetratie van smart tv en devices die streaming mogelijk maken, net zoals de impact van deze hardware evolutie op het tv- en videoverbruik. Bij de personen die er in huis hebben, verbruikt bijna de helft elke dag streaming via televisie. Live kijken vertegenwoordigt minder dan 40% van hun totale kijkduur. De videoconsumptie via smartphone-streaming neemt ook sterk toe. 30% van de smartphone-eigenaars doet het elke dag, tegenover 20% twee jaar geleden. Er bestaat uiteraard een sterke samenhang tussen de lengte van de video’s en het formaat van de schermen: kort op de smartphone, lang op televisie.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier