SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Van sms naar SIAMS (Short Intrusive Advertising Message System) ?

Zondag 14 Mei 2017


De evolutiecijfers van de e-mailing die onthuld werden door het Franse magazine Stratégies zijn niet goed. De techniek die populair was bij adverteerders vanwege zijn lage kostprijs, is nu het slachtoffer van zijn eigen succes. Dat gaat achteruit. En de techniek heeft ook te lijden onder spam. Tegelijk stellen specialisten vast dat “consumenten almaar minder moeite hebben om hun gsm-nummer te geven”. Sommige specialisten prediken nu directe communicatie per sms: duurder om te versturen, maar met een openings- en interactiepercentage dat veel hoger ligt dan bij e-mails. Daardoor is de prijs/efficiëntieverhouding van sms zeer aantrekkelijk. Groot nadeel: iedereen is het erover eens dat de huidige efficiëntie van de sms te maken heeft met zijn zeldzaamheid.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier