SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Van sms naar SIAMS (Short Intrusive Advertising Message System) ?

Zondag 14 Mei 2017


De evolutiecijfers van de e-mailing die onthuld werden door het Franse magazine Stratégies zijn niet goed. De techniek die populair was bij adverteerders vanwege zijn lage kostprijs, is nu het slachtoffer van zijn eigen succes. Dat gaat achteruit. En de techniek heeft ook te lijden onder spam. Tegelijk stellen specialisten vast dat “consumenten almaar minder moeite hebben om hun gsm-nummer te geven”. Sommige specialisten prediken nu directe communicatie per sms: duurder om te versturen, maar met een openings- en interactiepercentage dat veel hoger ligt dan bij e-mails. Daardoor is de prijs/efficiëntieverhouding van sms zeer aantrekkelijk. Groot nadeel: iedereen is het erover eens dat de huidige efficiëntie van de sms te maken heeft met zijn zeldzaamheid.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Jason Romeyko (Serviceplan):

Jason Romeyko (Serviceplan): "Merken worden niet gemaakt door bureaus, maar door consumenten via hun conversaties"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier