SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Van sms naar SIAMS (Short Intrusive Advertising Message System) ?

Zondag 14 Mei 2017


De evolutiecijfers van de e-mailing die onthuld werden door het Franse magazine Stratégies zijn niet goed. De techniek die populair was bij adverteerders vanwege zijn lage kostprijs, is nu het slachtoffer van zijn eigen succes. Dat gaat achteruit. En de techniek heeft ook te lijden onder spam. Tegelijk stellen specialisten vast dat “consumenten almaar minder moeite hebben om hun gsm-nummer te geven”. Sommige specialisten prediken nu directe communicatie per sms: duurder om te versturen, maar met een openings- en interactiepercentage dat veel hoger ligt dan bij e-mails. Daardoor is de prijs/efficiëntieverhouding van sms zeer aantrekkelijk. Groot nadeel: iedereen is het erover eens dat de huidige efficiëntie van de sms te maken heeft met zijn zeldzaamheid.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier