SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

TF1 vanaf september in regie bij Transfer

Vrijdag 12 Mei 2017


TF1 vanaf september in regie bij Transfer
TF1 ondertekende met reclameregie Transfer een akkoord voor de commercialisering van zijn reclameruimte; dat treedt in werking vanaf september 2017. De Franse zender verklaarde dat “de openstelling van regionale reclameblokken op Belgisch grondgebied de kijkers de mogelijkheid biedt om te genieten van reclame die aangepast is aan hun verwachtingen en aan hun consumptie; merken kunnen rekenen op een premium context voor hun inlassingen op TF1”.
 
Régis Ravanas, Adjunct-algemeen-directeur Reclame en Diversificatie van de groep TF1: “We zijn heel blij met dit partnerschap met Transfer. Hun expertise en dynamisme konden ons overtuigen. Dankzij dit akkoord kunnen de Belgische kijkers op TF1 de advertenties zien die bij hen passen. Ik ben ervan overtuigd dat de bekwaamheid van Transfer en de kwaliteit van onze programma’s zullen beantwoorden aan de verwachtingen van adverteerders en bureaus.”
 
Birgitta De Smet, CEO van Transfer: “Dankzij zijn steruitzendingen en zijn ruime succes bij het Belgische publiek is TF1 de gedroomde zender voor een regie als Transfer. Al vanaf het begin is onze leuze ‘Premium content for premium campaigns’. Dankzij TF1 kunnen we een commerciële strategie op punt stellen die kracht en innovatie combineert.”

De Smet meldde in Le Soir dat haar commercieel beleid in juni bekendgemaakt wordt en dat ze naar schatting tien extra voltijdse mensen zal nodig hebben om haar nieuwe opdrachtgever te servicen. Momenteel telt Transfer zeventien medewerkers.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Jason Romeyko (Serviceplan):

Jason Romeyko (Serviceplan): "Merken worden niet gemaakt door bureaus, maar door consumenten via hun conversaties"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier