SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Belgen hebben een folder in hun maag

Dinsdag 9 Mei 2017


BD myShopi onthulde de resultaten van zijn laatste ‘Door to Door Impact Survey’. Deze vragenlijst onderzoekt de reclamefolders en gratis pers die elke week verspreid worden bij 4,5 miljoen Belgische gezinnen. Les nummer een: negen op tien Belgen (Millennials inbegrepen) lezen vaak en intensief de reclamefolders die ze in hun brievenbus krijgen. Gemiddeld besteden Belgen een twintigtal minuten aan de folders, bij voorkeur op papier voor 36% van de respondenten en digitaal voor 5%. Supermarktfolders zijn het populairst: 85% van de folderlezers leest ze graag, een cijfer dat zelfs oploopt tot 91 % bij de vrouwen. Vrouwen lezen graag folders over mode, binnenhuisinrichting en meubilair, terwijl mannen een voorkeur hebben voor folders over computers en elektronica.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier