SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Belgen hebben een folder in hun maag

Dinsdag 9 Mei 2017


BD myShopi onthulde de resultaten van zijn laatste ‘Door to Door Impact Survey’. Deze vragenlijst onderzoekt de reclamefolders en gratis pers die elke week verspreid worden bij 4,5 miljoen Belgische gezinnen. Les nummer een: negen op tien Belgen (Millennials inbegrepen) lezen vaak en intensief de reclamefolders die ze in hun brievenbus krijgen. Gemiddeld besteden Belgen een twintigtal minuten aan de folders, bij voorkeur op papier voor 36% van de respondenten en digitaal voor 5%. Supermarktfolders zijn het populairst: 85% van de folderlezers leest ze graag, een cijfer dat zelfs oploopt tot 91 % bij de vrouwen. Vrouwen lezen graag folders over mode, binnenhuisinrichting en meubilair, terwijl mannen een voorkeur hebben voor folders over computers en elektronica.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Brynaert (Wavemaker):

Thierry Brynaert (Wavemaker): "Ik ga de nieuwe knowhow van onze bureaus niet zomaar weggeven"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier