SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Belgen hebben een folder in hun maag

Dinsdag 9 Mei 2017


BD myShopi onthulde de resultaten van zijn laatste ‘Door to Door Impact Survey’. Deze vragenlijst onderzoekt de reclamefolders en gratis pers die elke week verspreid worden bij 4,5 miljoen Belgische gezinnen. Les nummer een: negen op tien Belgen (Millennials inbegrepen) lezen vaak en intensief de reclamefolders die ze in hun brievenbus krijgen. Gemiddeld besteden Belgen een twintigtal minuten aan de folders, bij voorkeur op papier voor 36% van de respondenten en digitaal voor 5%. Supermarktfolders zijn het populairst: 85% van de folderlezers leest ze graag, een cijfer dat zelfs oploopt tot 91 % bij de vrouwen. Vrouwen lezen graag folders over mode, binnenhuisinrichting en meubilair, terwijl mannen een voorkeur hebben voor folders over computers en elektronica.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Jason Romeyko (Serviceplan):

Jason Romeyko (Serviceplan): "Merken worden niet gemaakt door bureaus, maar door consumenten via hun conversaties"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier