SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Power to the (viewing) people

Zondag 7 Mei 2017


De kijkers hebben de macht gegrepen, dat is duidelijk, en het blijkt nogmaals uit de duizelingwekkende opmars van time shift viewing de afgelopen achttien maanden. Begin dit jaar vertegenwoordigde uitgesteld kijken een kwart van het bereik van de commerciële zenders in het noorden en bijna 20% voor die van het zuiden. De vrijheid om het kijkmoment zelf te kiezen gaat gepaard met de vrijheid om al dan niet naar reclame te kijken; het zal niemand verbazen dat veel kijkers hem overslaan als ze uitgesteld kijken. Aangezien het rendement van TSV inzake reclame-GRP’s veel lager is dan bij live, baart de opmars van TSV dan ook terecht zorgen. Dat geldt zeker in het noorden dat veel minder commerciële contacten (of GRP’s) levert dan het zuiden en momenteel een hoger aandeel TSV heeft.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier