SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Thibault Duspeaux is de Marketing Genius 2017

Dinsdag 25 April 2017


Thibault Duspeaux, Channel Deployment Manager bij GSK, is bekroond tot Marketing Genius 2017, een titel die elk jaar door The House of Marketing wordt uitgereikt. Dit jaar stond de competitie in het teken van de volgende vraag: ‘Hoe kunnen de activeringscampagnes van Desperados in de winkels en bars verbeterd kunnen worden?’. Het antwoord van de laureaat: Desperados positioneren als de drank bij uitstek die jonge mensen samenbrengt en met elkaar verbindt. Onder begeleiding van The House of Marketing zal Thibault, als Marketing Genius 2017, zijn marketingidee presenteren aan Belgische marketeers tijdens het Vlerick Marketing Colloquium op 11 mei in Gent.



ARCHIVE / TRAINING&BOOKS

JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier