SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: de revolutie van de MDB/internet-pige

Zondag 23 April 2017


Een revolutie in de MDB/Nielsen-pige met de eerste publicatie van de nieuwe Internet-pige (januari-februari 2017). Een heuse omwenteling, want er wordt overgeschakeld van een volledig declaratieve pige (DMA/Nielsen) naar een onafhankelijke pige gebaseerd op de dagelijkse crawling van de sites door gepersonaliseerde robots (Pathmatics/Nielsen). MDB dekt nog steeds niet het volledige digitale universum, maar de tool verruimt toch aanzienlijk zijn perimeter. Hij omvat voortaan ook de via programmatic aangekochte display en in zekere mate video, live en programmatic (behalve mobile programmatic). De meting van video is nog onvolledig, maar volgens de operator zou die de komende maanden moeten uitbreiden. Er werden ook nieuwe spelers in de meting opgenomen, onder wie YouTube. 



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Brynaert (Wavemaker):

Thierry Brynaert (Wavemaker): "Ik ga de nieuwe knowhow van onze bureaus niet zomaar weggeven"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier