SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Roularta Media Group en Karabas samen Vrienden van de Smaak

Dinsdag 11 April 2017


Roularta Media Group en het Limburgse communicatiebedrijf Karabas bundelen hun ervaring en organiseren samen vanaf 1 april 2017 diners samen exclusieve diners particulieren en bedrijven in het kader van het concept ‘Vrienden van de Smaak powered by Knack Weekend’. Aldus wil RMG zijn 360°-strategie verder uitwerken en de positie van Knack Weekend binnen het gastronomische lifestyle segment versterken. Karabas wil via de deal het concept verder ontwikkelen en meer naambekendheid geven.

Vrienden van de Smaak werd in 2012 in het leven geroepen door Didier Bastiaens, tevens de oprichter van Karabas Communication. Het is gebaseerd op exclusieve diners op unieke plaatsen, met telkens een andere topchef die kookt voor een 70-tal tafelgenoten, waarbij lokale producten de hoofdrol spelen. De eerste editie van deze exclusieve dinerbeleving vindt op vrijdag 19 mei plaats in Oost-Vlaanderen, op de site van Fruitbedrijf Cocquyt in Meigem-Deinze met topchef Broes Tavernier.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier