SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Roularta Media Group en Karabas samen Vrienden van de Smaak

Dinsdag 11 April 2017


Roularta Media Group en het Limburgse communicatiebedrijf Karabas bundelen hun ervaring en organiseren samen vanaf 1 april 2017 diners samen exclusieve diners particulieren en bedrijven in het kader van het concept ‘Vrienden van de Smaak powered by Knack Weekend’. Aldus wil RMG zijn 360°-strategie verder uitwerken en de positie van Knack Weekend binnen het gastronomische lifestyle segment versterken. Karabas wil via de deal het concept verder ontwikkelen en meer naambekendheid geven.

Vrienden van de Smaak werd in 2012 in het leven geroepen door Didier Bastiaens, tevens de oprichter van Karabas Communication. Het is gebaseerd op exclusieve diners op unieke plaatsen, met telkens een andere topchef die kookt voor een 70-tal tafelgenoten, waarbij lokale producten de hoofdrol spelen. De eerste editie van deze exclusieve dinerbeleving vindt op vrijdag 19 mei plaats in Oost-Vlaanderen, op de site van Fruitbedrijf Cocquyt in Meigem-Deinze met topchef Broes Tavernier.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier