SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Roularta Media Group en Karabas samen Vrienden van de Smaak

Dinsdag 11 April 2017


Roularta Media Group en het Limburgse communicatiebedrijf Karabas bundelen hun ervaring en organiseren samen vanaf 1 april 2017 diners samen exclusieve diners particulieren en bedrijven in het kader van het concept ‘Vrienden van de Smaak powered by Knack Weekend’. Aldus wil RMG zijn 360°-strategie verder uitwerken en de positie van Knack Weekend binnen het gastronomische lifestyle segment versterken. Karabas wil via de deal het concept verder ontwikkelen en meer naambekendheid geven.

Vrienden van de Smaak werd in 2012 in het leven geroepen door Didier Bastiaens, tevens de oprichter van Karabas Communication. Het is gebaseerd op exclusieve diners op unieke plaatsen, met telkens een andere topchef die kookt voor een 70-tal tafelgenoten, waarbij lokale producten de hoofdrol spelen. De eerste editie van deze exclusieve dinerbeleving vindt op vrijdag 19 mei plaats in Oost-Vlaanderen, op de site van Fruitbedrijf Cocquyt in Meigem-Deinze met topchef Broes Tavernier.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS


INTERVIEW

Karolien Vanhelden (THoM):

Karolien Vanhelden (THoM): "Het is niet meer mobile first, maar machine learning first."



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier