SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 55+: trouw op post!

Zondag 9 April 2017


De oudere kijkers maken niet vaak gebruik van de pauze- en opnameknop en ze zijn nog minder geneigd de andere toepassingen van het televisiescherm te testen (OSU - VOD, DVD/BluRay, enz… ). De 55-plussers vertegenwoordigen de helft van het Total Channels-bereik, maar slechts een kwart van het OSU-bereik. Bij de bevolking jonger dan 35 stellen we precies de omgekeerde ratio vast. Hoewel het bereikprofiel van OSU jong is zowel in het noorden als in het zuiden, is het vooral verbreid in de hogere sociale klassen van het noorden, terwijl aan Franstalige zijde precies het omgekeerde geldt. Zowel voor TSV als voor OSU is er een duidelijke generatiekloof. Hoewel het bekeken volume televisiecontent enorm is, zijn de manieren om die te consumeren bijzonder gediversifieerd bij de jongere generaties. CIM TV stelt ons enkel in staat de omvang van het fenomeen te meten op het televisiescherm; resten dus nog de andere schermen.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier