SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 55+: trouw op post!

Zondag 9 April 2017


De oudere kijkers maken niet vaak gebruik van de pauze- en opnameknop en ze zijn nog minder geneigd de andere toepassingen van het televisiescherm te testen (OSU - VOD, DVD/BluRay, enz… ). De 55-plussers vertegenwoordigen de helft van het Total Channels-bereik, maar slechts een kwart van het OSU-bereik. Bij de bevolking jonger dan 35 stellen we precies de omgekeerde ratio vast. Hoewel het bereikprofiel van OSU jong is zowel in het noorden als in het zuiden, is het vooral verbreid in de hogere sociale klassen van het noorden, terwijl aan Franstalige zijde precies het omgekeerde geldt. Zowel voor TSV als voor OSU is er een duidelijke generatiekloof. Hoewel het bekeken volume televisiecontent enorm is, zijn de manieren om die te consumeren bijzonder gediversifieerd bij de jongere generaties. CIM TV stelt ons enkel in staat de omvang van het fenomeen te meten op het televisiescherm; resten dus nog de andere schermen.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier