SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 55+: trouw op post!

Zondag 9 April 2017


De oudere kijkers maken niet vaak gebruik van de pauze- en opnameknop en ze zijn nog minder geneigd de andere toepassingen van het televisiescherm te testen (OSU - VOD, DVD/BluRay, enz… ). De 55-plussers vertegenwoordigen de helft van het Total Channels-bereik, maar slechts een kwart van het OSU-bereik. Bij de bevolking jonger dan 35 stellen we precies de omgekeerde ratio vast. Hoewel het bereikprofiel van OSU jong is zowel in het noorden als in het zuiden, is het vooral verbreid in de hogere sociale klassen van het noorden, terwijl aan Franstalige zijde precies het omgekeerde geldt. Zowel voor TSV als voor OSU is er een duidelijke generatiekloof. Hoewel het bekeken volume televisiecontent enorm is, zijn de manieren om die te consumeren bijzonder gediversifieerd bij de jongere generaties. CIM TV stelt ons enkel in staat de omvang van het fenomeen te meten op het televisiescherm; resten dus nog de andere schermen.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier