SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

P&G dankt de mama's van atleten

Woensdag 30 Oktober 2013


P&G dankt de mama's van atleten
In het kader van zijn globale partnerschap rond de Olympische Spelen met het Internationaal Olympisch Comité, maakt Procter & Gamble een eerste initiatief in België bekend. En meer bepaald een lokale versie van de internationale ‘Dank je, mama’ campagne die in 2012 gelanceerd werd ter gelegenheid van de OS in Londen.
Doelstelling: benadrukken dat achter elke atleet een mama staat die bijdraagt tot zijn of haar succes. Op het programma: een tv-spot met daarin Seppe Smits die in februari als eerste Belgische snowboarder deelneemt aan de Winterspelen in het Russische Sotchi, en zijn mama Niek.
De campagne beslaat een periode van vijf maanden en wordt ondersteund door DM, een online luik op zininmeer.be en Twitter (Twitter@pgsochiBE), PR en in de winkels. P&G gaat ook het BOIC sponsoren om jongeren aan te moedigen te gaan sporten. Dankzij deze steun kunnen jonge Belgen stages doen om zich optimaal op de Jeugd Olympische Spelen van 2014 voor te bereiden. Het Belgische luik van de campagne is het werk van Publicis, naar een internationaal concept van Wieden + Kennedy.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS


INTERVIEW

Hans De Rore:

Hans De Rore: "Mediafin lanceert 'Only Human' garantie"



DOSSIER  



Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier