SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

P&G dankt de mama's van atleten

Woensdag 30 Oktober 2013


P&G dankt de mama's van atleten
In het kader van zijn globale partnerschap rond de Olympische Spelen met het Internationaal Olympisch Comité, maakt Procter & Gamble een eerste initiatief in België bekend. En meer bepaald een lokale versie van de internationale ‘Dank je, mama’ campagne die in 2012 gelanceerd werd ter gelegenheid van de OS in Londen.
Doelstelling: benadrukken dat achter elke atleet een mama staat die bijdraagt tot zijn of haar succes. Op het programma: een tv-spot met daarin Seppe Smits die in februari als eerste Belgische snowboarder deelneemt aan de Winterspelen in het Russische Sotchi, en zijn mama Niek.
De campagne beslaat een periode van vijf maanden en wordt ondersteund door DM, een online luik op zininmeer.be en Twitter (Twitter@pgsochiBE), PR en in de winkels. P&G gaat ook het BOIC sponsoren om jongeren aan te moedigen te gaan sporten. Dankzij deze steun kunnen jonge Belgen stages doen om zich optimaal op de Jeugd Olympische Spelen van 2014 voor te bereiden. Het Belgische luik van de campagne is het werk van Publicis, naar een internationaal concept van Wieden + Kennedy.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS


INTERVIEW

Patrick Van Dijck (Brightfish):

Patrick Van Dijck (Brightfish): "Storytelling via mooie films krijgt opnieuw een plaats binnen merkstrategieën"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier