SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

P&G dankt de mama's van atleten

Woensdag 30 Oktober 2013


P&G dankt de mama's van atleten
In het kader van zijn globale partnerschap rond de Olympische Spelen met het Internationaal Olympisch Comité, maakt Procter & Gamble een eerste initiatief in België bekend. En meer bepaald een lokale versie van de internationale ‘Dank je, mama’ campagne die in 2012 gelanceerd werd ter gelegenheid van de OS in Londen.
Doelstelling: benadrukken dat achter elke atleet een mama staat die bijdraagt tot zijn of haar succes. Op het programma: een tv-spot met daarin Seppe Smits die in februari als eerste Belgische snowboarder deelneemt aan de Winterspelen in het Russische Sotchi, en zijn mama Niek.
De campagne beslaat een periode van vijf maanden en wordt ondersteund door DM, een online luik op zininmeer.be en Twitter (Twitter@pgsochiBE), PR en in de winkels. P&G gaat ook het BOIC sponsoren om jongeren aan te moedigen te gaan sporten. Dankzij deze steun kunnen jonge Belgen stages doen om zich optimaal op de Jeugd Olympische Spelen van 2014 voor te bereiden. Het Belgische luik van de campagne is het werk van Publicis, naar een internationaal concept van Wieden + Kennedy.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier