SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: België eensgezind voor het tweede scherm

Zondag 2 April 2017


Als je de penetratie van televisie via ‘other devices’ kruist met het aantal toestellen dat daarvoor gebruikt wordt, is het interessant te zien hoe vergelijkbaar de Nederlands- en Franstalige profielen wel zijn. 25% van de globale bevolking verklaart soms andere toestellen dan de televisie te gebruiken om tv te kijken. Bij de pubers, jongvolwassenen en de ouders is dit percentage bijna verdubbeld, net zoals bij de hogere sociale groepen. Het verschijnsel is dus nog sterker bij de jongeren die niet noodzakelijk de macht hebben over het grote scherm in de living en de rijkere kijkers die meer middelen hebben. Het is ook eerder een mannelijk gedrag, zowel in het noorden als in het zuiden. Het enige opmerkelijke verschil is dat het aantal gebruikte toestellen iets hoger ligt aan Franstalige zijde.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier