SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: België eensgezind voor het tweede scherm

Zondag 2 April 2017


Als je de penetratie van televisie via ‘other devices’ kruist met het aantal toestellen dat daarvoor gebruikt wordt, is het interessant te zien hoe vergelijkbaar de Nederlands- en Franstalige profielen wel zijn. 25% van de globale bevolking verklaart soms andere toestellen dan de televisie te gebruiken om tv te kijken. Bij de pubers, jongvolwassenen en de ouders is dit percentage bijna verdubbeld, net zoals bij de hogere sociale groepen. Het verschijnsel is dus nog sterker bij de jongeren die niet noodzakelijk de macht hebben over het grote scherm in de living en de rijkere kijkers die meer middelen hebben. Het is ook eerder een mannelijk gedrag, zowel in het noorden als in het zuiden. Het enige opmerkelijke verschil is dat het aantal gebruikte toestellen iets hoger ligt aan Franstalige zijde.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier