SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: België eensgezind voor het tweede scherm

Zondag 2 April 2017


Als je de penetratie van televisie via ‘other devices’ kruist met het aantal toestellen dat daarvoor gebruikt wordt, is het interessant te zien hoe vergelijkbaar de Nederlands- en Franstalige profielen wel zijn. 25% van de globale bevolking verklaart soms andere toestellen dan de televisie te gebruiken om tv te kijken. Bij de pubers, jongvolwassenen en de ouders is dit percentage bijna verdubbeld, net zoals bij de hogere sociale groepen. Het verschijnsel is dus nog sterker bij de jongeren die niet noodzakelijk de macht hebben over het grote scherm in de living en de rijkere kijkers die meer middelen hebben. Het is ook eerder een mannelijk gedrag, zowel in het noorden als in het zuiden. Het enige opmerkelijke verschil is dat het aantal gebruikte toestellen iets hoger ligt aan Franstalige zijde.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie



DOSSIER  



AMMA 2017: de gouden cases  


Het palmares van de AMMA 2017 die georganiseerd worden door de GRP en de steun genieten van de UMA, wordt overheerst door Space, verkozen tot Mediabureau van het Jaar, PHD Media (2 Gold + 1 Silver...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier