SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: België eensgezind voor het tweede scherm

Zondag 2 April 2017


Als je de penetratie van televisie via ‘other devices’ kruist met het aantal toestellen dat daarvoor gebruikt wordt, is het interessant te zien hoe vergelijkbaar de Nederlands- en Franstalige profielen wel zijn. 25% van de globale bevolking verklaart soms andere toestellen dan de televisie te gebruiken om tv te kijken. Bij de pubers, jongvolwassenen en de ouders is dit percentage bijna verdubbeld, net zoals bij de hogere sociale groepen. Het verschijnsel is dus nog sterker bij de jongeren die niet noodzakelijk de macht hebben over het grote scherm in de living en de rijkere kijkers die meer middelen hebben. Het is ook eerder een mannelijk gedrag, zowel in het noorden als in het zuiden. Het enige opmerkelijke verschil is dat het aantal gebruikte toestellen iets hoger ligt aan Franstalige zijde.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier