SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

The College Marketing Group infiltreert de studentenwereld

Woensdag 30 Oktober 2013


Aan het begin van dit academiejaar hield Gil De Jonghe The College Marketing Group boven de doopvont. Dat is een bureau dat zich zal zich toeleggen op brand activation binnen het studentenleven zelf. “Youth marketing is een discipline die in België nog in haar kinderschoenen staat”, aldus de oprichter. “Wij willen relevante relaties opbouwen met jongeren en influencers binnen die doelgroep de kans geven hun liefde voor producten te delen en hun eigen verhalen te maken. Voor merken die jongeren willen bereiken, werkt die aanpak veel efficiënter dan de klassieke media. Jongeren van vandaag zijn wantrouwiger tegenover reclame, maar ze geloven wel wat hun vrienden of peers zeggen.” Concreet beschikt het bureau over de middelen om vanuit zijn eigen ervaring brand ambassadors te identificeren die via de sociale media, events, enzovoort hun ervaringen delen. “We verzorgen ook promotie- en samplingacties, events en wedstrijden”, vervolgt De Jonghe. We beschikken verder over studentencrews die naar believen kunnen worden ingezet door merken.” The College Marketing Group werkt tot slot aan een mobiel platform dat het mogelijk moet maken enkel de studenten die relevant zijn voor een bepaald merk te bereiken en koestert plannen om zich op termijn te bekwamen in trendwatching.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier