SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space. Transfer: Long Tail TV economy

Zondag 26 Maart 2017


Transfer ligt op ieders lippen momenteel, de regie die genoemd wordt als spilfiguur in het dossier van TF1, maar die zelf zwijgt in alle talen. De outsider maakte vijf jaar geleden zijn debuut op onze kleine markt. Oorspronkelijk vertegenwoordigde hij uitsluitend enkele themazenders in het noorden van het land, goed voor een bereikaandeel van minder dan 2% (op eender welke doelgroep). Ondertussen is de structuur gegroeid, met steeds meer ‘kleine’ spelers, ook in het zuiden (waar de impact weliswaar kleiner is). Begin 2017 vertegenwoordigt Transfer aan Nederlandstalige zijde een bereikaandeel van 3,5% tot 7% (12:00-24:00) al naargelang de doelgroep, met een vijftiental zenders in regie. Het aanbod is aanzienlijk verjongd door het vertrek van CAZ en de komst van MTV, Comedy Central en Viceland. Wat de investeringen betreft vertegenwoordigde Transfer 5% van de bruto bestedingen op nationaal niveau (Januari-Februari / 6,7% Noorden vs 2.2% Zuiden).



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier