SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space. Transfer: Long Tail TV economy

Zondag 26 Maart 2017


Transfer ligt op ieders lippen momenteel, de regie die genoemd wordt als spilfiguur in het dossier van TF1, maar die zelf zwijgt in alle talen. De outsider maakte vijf jaar geleden zijn debuut op onze kleine markt. Oorspronkelijk vertegenwoordigde hij uitsluitend enkele themazenders in het noorden van het land, goed voor een bereikaandeel van minder dan 2% (op eender welke doelgroep). Ondertussen is de structuur gegroeid, met steeds meer ‘kleine’ spelers, ook in het zuiden (waar de impact weliswaar kleiner is). Begin 2017 vertegenwoordigt Transfer aan Nederlandstalige zijde een bereikaandeel van 3,5% tot 7% (12:00-24:00) al naargelang de doelgroep, met een vijftiental zenders in regie. Het aanbod is aanzienlijk verjongd door het vertrek van CAZ en de komst van MTV, Comedy Central en Viceland. Wat de investeringen betreft vertegenwoordigde Transfer 5% van de bruto bestedingen op nationaal niveau (Januari-Februari / 6,7% Noorden vs 2.2% Zuiden).



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier