SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space. Transfer: Long Tail TV economy

Zondag 26 Maart 2017


Transfer ligt op ieders lippen momenteel, de regie die genoemd wordt als spilfiguur in het dossier van TF1, maar die zelf zwijgt in alle talen. De outsider maakte vijf jaar geleden zijn debuut op onze kleine markt. Oorspronkelijk vertegenwoordigde hij uitsluitend enkele themazenders in het noorden van het land, goed voor een bereikaandeel van minder dan 2% (op eender welke doelgroep). Ondertussen is de structuur gegroeid, met steeds meer ‘kleine’ spelers, ook in het zuiden (waar de impact weliswaar kleiner is). Begin 2017 vertegenwoordigt Transfer aan Nederlandstalige zijde een bereikaandeel van 3,5% tot 7% (12:00-24:00) al naargelang de doelgroep, met een vijftiental zenders in regie. Het aanbod is aanzienlijk verjongd door het vertrek van CAZ en de komst van MTV, Comedy Central en Viceland. Wat de investeringen betreft vertegenwoordigde Transfer 5% van de bruto bestedingen op nationaal niveau (Januari-Februari / 6,7% Noorden vs 2.2% Zuiden).



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Karel Vinck (Publicis):

Karel Vinck (Publicis): "De vraag blijft steeds wie er het best in slaagt om een fundamentele oplossing voor de klant te vinden"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier