SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 2017 lacht TF1 nog niet toe

Zaterdag 18 Maart 2017


We weten nog niet met welke regie, maar het lijkt toch definitief vast te staan dat TF1 zijn intrek zal nemen op de Franstalige Belgische reclamemarkt in de loop van dit jaar. Maar waar staat TF1 in België voor, aan het begin van 2017? Met 14% bereik bij de volwassen tussen 18 en 54 jaar (17:00-23:00 – januari-februari 2017) staat de zender op de derde plaats, na RTL-TVI en La Une. De Franstalige Belgen kijken er vooral off prime time naar, eerder aan het einde dan bij het begin van de week. De grote entertainment afspraken tijdens het weekend staan trouwens garant voor de bereikpieken van de zender in België. Tegelijk waren de bereikcijfers van TF1 in België nooit zo laag als in januari en februari van dit jaar. Dat geldt overigens ook in Frankrijk, waar 2016 het slechtste jaar uit de geschiedenis van het station was. Wellicht heeft dat iets te maken met het feit dat de Franse zender niet meteen uitblinkt door innovatiedrang of lef. Toch blijft het een concurrent die onze nationale zenders ernstig moeten nemen.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier