SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 2017 lacht TF1 nog niet toe

Zaterdag 18 Maart 2017


We weten nog niet met welke regie, maar het lijkt toch definitief vast te staan dat TF1 zijn intrek zal nemen op de Franstalige Belgische reclamemarkt in de loop van dit jaar. Maar waar staat TF1 in België voor, aan het begin van 2017? Met 14% bereik bij de volwassen tussen 18 en 54 jaar (17:00-23:00 – januari-februari 2017) staat de zender op de derde plaats, na RTL-TVI en La Une. De Franstalige Belgen kijken er vooral off prime time naar, eerder aan het einde dan bij het begin van de week. De grote entertainment afspraken tijdens het weekend staan trouwens garant voor de bereikpieken van de zender in België. Tegelijk waren de bereikcijfers van TF1 in België nooit zo laag als in januari en februari van dit jaar. Dat geldt overigens ook in Frankrijk, waar 2016 het slechtste jaar uit de geschiedenis van het station was. Wellicht heeft dat iets te maken met het feit dat de Franse zender niet meteen uitblinkt door innovatiedrang of lef. Toch blijft het een concurrent die onze nationale zenders ernstig moeten nemen.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie



DOSSIER  



AMMA 2017: de gouden cases  


Het palmares van de AMMA 2017 die georganiseerd worden door de GRP en de steun genieten van de UMA, wordt overheerst door Space, verkozen tot Mediabureau van het Jaar, PHD Media (2 Gold + 1 Silver...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier