SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 2017 lacht TF1 nog niet toe

Zaterdag 18 Maart 2017


We weten nog niet met welke regie, maar het lijkt toch definitief vast te staan dat TF1 zijn intrek zal nemen op de Franstalige Belgische reclamemarkt in de loop van dit jaar. Maar waar staat TF1 in België voor, aan het begin van 2017? Met 14% bereik bij de volwassen tussen 18 en 54 jaar (17:00-23:00 – januari-februari 2017) staat de zender op de derde plaats, na RTL-TVI en La Une. De Franstalige Belgen kijken er vooral off prime time naar, eerder aan het einde dan bij het begin van de week. De grote entertainment afspraken tijdens het weekend staan trouwens garant voor de bereikpieken van de zender in België. Tegelijk waren de bereikcijfers van TF1 in België nooit zo laag als in januari en februari van dit jaar. Dat geldt overigens ook in Frankrijk, waar 2016 het slechtste jaar uit de geschiedenis van het station was. Wellicht heeft dat iets te maken met het feit dat de Franse zender niet meteen uitblinkt door innovatiedrang of lef. Toch blijft het een concurrent die onze nationale zenders ernstig moeten nemen.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier