SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Auto, vervanging en DAB

Zondag 5 Maart 2017


De manieren en toestellen om naar de radio te luisteren blijven zeer traditioneel. Natuurlijk zijn er evoluties betreffende het gebruik van tablet en gsm die de ontvangst via MP3 in de kiem smoren (RIP Ipod…). Maar het gaat nog om beperkte toepassingen. Zoals Noorwegen al kon vaststellen stoot de vervanging van de analoge ontvangst (via FM) al gauw op het probleem van de ontvangst in de wagen, waar DAB-compatibele toestellen nog zwaar in de minderheid zijn. Terwijl de autoradio toch het device is dat het meest gebruikt wordt om naar de radio te luisteren. Nog even preciseren dat Nederlandstaligen liever live radio luisteren, terwijl bij de Franstaligen een groeiende minderheid steeds meer uitgesteld luistert via podcasts.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier