SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: dark watching, zei u?

Zaterdag 18 Februari 2017


De laatste golf van de CIM Radiostudie bevestigt dus dat het televisiekijken op andere devices dan het televisietoestel toeneemt, duidelijk via mobiele toestellen. In het kader van ‘alternatief’ kijken is het enkel het gebruik van PC dat stagneert, in tegenstelling tot laptops, tablets en smartphones. Zowel in het noorden als in het zuiden is de laptop het vaakst gebruikte toestel, gevolgd door de tablet en daarna de smartphone. In het zuiden is de smartphone overigens aan een steile opmars bezig en evenaart hij bijna het gebruik van de tablet. Of er nu thuis of op verplaatsing gekeken wordt, deze verborgen zijde van tv-kijken neemt toe, maar wordt momenteel helaas niet gemeten. Zie meer details hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW



"Ik ben trouw gebleven aan mijn favorieten", Frédéric Zouag (Agency MManager 2017)



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier